FanaticTransLover
Wandelaar
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- BDSM Klant dominant
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Penislengte
- 20
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.quartier-rouge.be/massage/laura-dominante-grosse-bite.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Hoi samen,
Ik wou graag een recensie schrijven over Talya.
www.quartier-rouge.be
Een actieve en erg mooie en lieve trans van 22 jaar. Ze ziet er uit zoals op de foto's, 100% en ze heeft een erg leuk apparaat waarmee ze haar werk echt goed doet. Volgens mij is ze nog tot eind deze week in Brussel, in een mooi en discreet appartement.
Bij binnenkomst, erg relaxed, vriendelijk. Ze neemt tijd om je op je gemak te stellen. Ze was ook heel respectvol en is gewoon een goed persoon, dat merk je. In ieder geval, de sex was erg lekker, je krijgt 100% waar je voor betaald.
Een aanrader!
5 sterren trans!
Ik wou graag een recensie schrijven over Talya.

Laura dominante grosse bite
Je suis laura une fille transsexuelle colombienne avec une grosse bite dominante et avec beaucoup d'envie de baiser des culs je suis

Een actieve en erg mooie en lieve trans van 22 jaar. Ze ziet er uit zoals op de foto's, 100% en ze heeft een erg leuk apparaat waarmee ze haar werk echt goed doet. Volgens mij is ze nog tot eind deze week in Brussel, in een mooi en discreet appartement.
Bij binnenkomst, erg relaxed, vriendelijk. Ze neemt tijd om je op je gemak te stellen. Ze was ook heel respectvol en is gewoon een goed persoon, dat merk je. In ieder geval, de sex was erg lekker, je krijgt 100% waar je voor betaald.
Een aanrader!
5 sterren trans!