- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 4,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/gorgeous-petite-trans-in-oostende.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Heb haar al 3 keer bezoekt als ze in Mechelen zit.
Ze heeft altijd lingerie aan.
Bij binnenkomen eerst een douche genomen waar ze mij op her bed zat te wachten. Het geld geven en dan begonnen met tongzoenen waarna elkaar ZC te pijpen. Pijpen bij haar was geen probleem aangezien ze wel klijn geschapen is. Ze pijpt zelf ook wel lekker door.
Mij in verschillende standjes genomen en van de 3 keer dat ik haar heb bezocht is ze 2 keer klaar gekomen.
Haar dan genomen in verschillende standjes and heeft wij met een kont vingering en de hand laten klaarkomen.
Ik moet wel zeggen dat de foto's "kloppen" maar ze begint wel wat leeftijd te krijgen en dat zie je wel.
Ze heeft altijd lingerie aan.
Bij binnenkomen eerst een douche genomen waar ze mij op her bed zat te wachten. Het geld geven en dan begonnen met tongzoenen waarna elkaar ZC te pijpen. Pijpen bij haar was geen probleem aangezien ze wel klijn geschapen is. Ze pijpt zelf ook wel lekker door.
Mij in verschillende standjes genomen en van de 3 keer dat ik haar heb bezocht is ze 2 keer klaar gekomen.
Haar dan genomen in verschillende standjes and heeft wij met een kont vingering en de hand laten klaarkomen.
Ik moet wel zeggen dat de foto's "kloppen" maar ze begint wel wat leeftijd te krijgen en dat zie je wel.