P is mogelijk zc?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLink is naar Tawan. Het ging toch over Anna? Ik ben de weg een beetje kwijt zo.Er staat gewoon dat Anna niet meer bij lila Thai werkt dit is de link naar Anna
Katy Thai Massage, Ik ben stoute Kinky vrouw!
Welkom lieve heren,Mijn naam is Tawan en ik ben een beeldschoon thais meisje.Ik geef heerlijke massages waar ik enorm goed in ben!Bij mij kan je lekker tot rust kome...www.kinky.nl
Bij de vorige locaties waar zij werkte hete ze Anna, bij Katy Thai heet ze Tawan omdat er al een Anna werkt....maar gaat om zelfde dame!Je bent niet de enige die het niet meer snapt. Wat is nu de juiste dame en waar werkt ze. Dan kan ik alles aanpassen.
Kortom, voor de Sexy Dame die Intiem doet en dit beter doet dan Masseren moet ik Tawan bij Katy hebben?Bij de vorige locaties waar zij werkte hete ze Anna, bij Katy Thai heet ze Tawan omdat er al een Anna werkt....maar gaat om zelfde dame!
Wat voor anale spelletjes bied ze aan? Met speeltjes?Bedankt voor de tip @Roderick74
Haar snel weer eens bezoeken, altijd wel genoten van haar anale-spelletjes
Of ze inmiddedls speeltjes heeft weet ik niet, bij mij was het destijds ouderwets met deWat voor anale spelletjes bied ze aan? Met speeltjes?
Heb dezelfde ervaring. Vond de massage erg gehaast en raakte er niet echt ontspannen van. Het gelik overal en de prostaatmassage was wel bijzonder en geil om mee te maken en ben ook wel heftig gekomen erdoor. Maar zal er niet snel meer naar teruggaan denk ik. Vind een goede en fijne massage vooraf wel belangrijk.Werd toch nieuwsgierig naar Tawan. Vorige week was ik in de buurt en even een uurtje geboekt voor een massage. Massage valt erg tegen. Voelt plichtmatig en niet doortastend. Daarna omdraaien en rubbertje om d'r vinger en hatsee vol gas in m'n arie. Iets te veel van het goede. Daarna werd het ook een beetje plichtmatig. Toen ze goedlachs bij de balie stond had ik hoge verwachtingen, maar in de kamer viel toch een beetje tegen.