- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Speciale kleding verzoek
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6317952-taily
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ondanks de mixed recensies over haar op en ander forum besloot ik toch een afspraak met haar te maken en ik ben zo blij dat ik dat gedaan heb. Ik zal het kort houden, contact met de booker ging prima, ik kon snel en makkelijk een afspraak maken met Taily. Ontvangstlocatie was een appartement in Zuidoost die niet slecht was en waar je makkelijk kon parkeren. Taily is absoluut de dame van de foto's, ze is een jonge Oekraïense die rond de 1 meter 75 is. Ik vond dat ze een onschuldig en heel mooi gezicht had, maar haar lichaam was echt insane. Heerlijk slank met mooie heupen en lange benen, maar toch een small waist. Haar billen vond ik ook mooi rond, niet te groot, maar wel mooi gevormd, wat ik toch belangrijker vind. Ze heeft kleine borsten, maar ze passen heel goed bij haar lichaam. Ze ontving mij in een heel mooi lingeriesetje dat haar lichaam nog mooier maakte.
Tijdens de date gedroeg ze zich als een schatje en wat kan deze dame lekker en lang zoenen. Pijpen kan ze ook heel goed, soms ging ze wel diep, maar het was net geen full deepthroat. De boeker zei wel dat deepthroat 50 EUR extra was, dus als iemand hiervoor betaalt, laat me dan weten hoe het was. Ik kan niet veel klagen want ze deed het met het juiste gevoel en ze vergat de ballen ook niet. Bij alle standjes deed zij lekker mee en het uitzicht op haar heerlijk lichaam tijdens de verschillende standjes was echt fantastisch om te zien. De manier waarop ze je kust tijdens missionary of wanneer ze je berijdt tijdens cowgirl is ongelooflijk. Meestal lukt het alleen één ronde binnen één uur, maar zij is een van de weinige waarbij het zo goed voelde dat ik een tweede ronde nodig had en ik denk dat dat veel zegt.
Ik zou haar graag nog eens willen zien, maar ik ben helaas twee weken weg van Amsterdam en dat is meestal hoelang de tours van deze dames duren. Ik hoop dat ze in de toekomst terugkomt, maar je weet het nooit met deze dames.
Tijdens de date gedroeg ze zich als een schatje en wat kan deze dame lekker en lang zoenen. Pijpen kan ze ook heel goed, soms ging ze wel diep, maar het was net geen full deepthroat. De boeker zei wel dat deepthroat 50 EUR extra was, dus als iemand hiervoor betaalt, laat me dan weten hoe het was. Ik kan niet veel klagen want ze deed het met het juiste gevoel en ze vergat de ballen ook niet. Bij alle standjes deed zij lekker mee en het uitzicht op haar heerlijk lichaam tijdens de verschillende standjes was echt fantastisch om te zien. De manier waarop ze je kust tijdens missionary of wanneer ze je berijdt tijdens cowgirl is ongelooflijk. Meestal lukt het alleen één ronde binnen één uur, maar zij is een van de weinige waarbij het zo goed voelde dat ik een tweede ronde nodig had en ik denk dat dat veel zegt.
Ik zou haar graag nog eens willen zien, maar ik ben helaas twee weken weg van Amsterdam en dat is meestal hoelang de tours van deze dames duren. Ik hoop dat ze in de toekomst terugkomt, maar je weet het nooit met deze dames.