WHEM Taily, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dus nu hebben we 1 ervaring van @sakendayo (positief) en 2 van @Lamial (1 positief, 1 negatief).

Heb het allemaal doorgelezen en ook de recensies op het andere forum (zie hierboven) en ik denk dat het gewoon een knappe, jonge Oekraïense dame is die meer geschikt is voor een reguliere gfe, dan voor een pse of allerlei extra's.

die bieden de boekers wel aan, maar misschien is ze daar toch niet echt van. Puur intuïtie dit.

Maar als sakendayo positief is en lamial het over rimmen/tenenlikken heeft en het woord 'obey' gebruikt, kan ik me voorstellen dat ze achteraf dacht: nou ja, hebben we dat ook weer gehad en was ze daarom wellicht minder hartelijk toen hij in het volgende land weer voor haar neus stond.

ik heb vaak de indruk dat de boekers al die kunstjes aanbieden, maar dat de dames het louter voor geld met tegenzin doen, wat ik ook helemaal niet gek vind, laten we eerlijk zijn.

Maar goed, het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze in Brussel in een luxe hotel zat en nu ergens in Zuid-Oost op een achteraf kamer of dat de vermoeid toeslaat.

Maar Lamial begint nu ook over overmatige beharing. @sakendayo iets van gemerkt? Of slaat Lamial een beetje door, eerst in positieve en nu in negatieve zin?

Wel bijzonder trouwens, dat zij Russisch schrijft in haar Whatsapp status
(Здравствуйте! Я использую WhatsApp Business.) , terwijl ze Oekraïnse zou zijn.

Wel bijzonder trouwens, dat zij Russisch schrijft in haar Whatsapp status
(Здравствуйте! Я использую WhatsApp Business.) , terwijl ze Oekraïnse zou zijn.
Dat hangt er helemaal vanaf uit welk deel van Oekraïne ze komt. In het oosten van het land wordt voornamelijk Russisch gesproken

Maar Lamial begint nu ook over overmatige beharing. @sakendayo iets van gemerkt? Of slaat Lamial een beetje door, eerst in positieve en nu in negatieve zin?
Ik ben ook geen fan van excess lichaamsbeharing, maar nee, het is mij niet opgevallen en ook niet gevoeld. Ik ben het wel ermee eens dat ze op een betere plek zou kunnen ontvangen, vooral voor deze prijs.

Op kinky zie je nog een positieve review van een Wouter2023, maar die kan natuurlijk ook door de boeker zelf geschreven zijn. Het lijkt soms een coin toss te zijn bij deze dame, ben blij dat ik haar ontmoette toen ze in een goede mood was?

Terug
Bovenaan Onderaan