Recensie Tabata (vh Rebeca), Brugge 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Haan73

Newbie
18
29/08/22
6
8
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/loira-gostosa-4.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vorige week Rebeca ontmoet. 150 euro betaald maar geen seks, niet zoenen, niet pijpen. Te mijden meid. Je mag haar zelfs niet aanraken. Mijn slechtste ervaring ooit, meer wil ik er niet over kwijt. Achteraf zag ik ook nog dat ze 100 euro uit mijn portefeuille had gestolen tijdens douche bij binnenkomen.

Laatst bewerkt:
Is totaal niet waar. Deze meid doet haar dienst super goed en is geen dief. Zo is het gemakkelijk om iemand de grond in te boren. Waarom jullie dit doen weet ik niet. Je zou van deze review moeten verwijderd worden. Ik heb nooit geen klachten gehad.

Hi, I'm Rebeca. I didn't do what this gentleman who started this topic claims. Firstly, it wasn't the first time he came to me. Secondly, we had a small disagreement and he said several bad things to me. I have conversations where I prove my complete innocence regarding these accusations. I didn't steal and I would never steal, because he said he was in love with me and also gave me a gift, a perfume that I can also prove was the same one he gave me. I don't understand why this happens. I'm honest and I always serve all my clients very well. He certainly asked for friends and falsely claimed this untruth.

proof that I didn't steal from him, he paid for my time and it was already the third time he was seeing me! He's threatening me and that's not right, let's be fair. He speaks Portuguese that's why the prints are in Portuguese, I have cameras in the house that prove that he didn't even go to the bathroom, I don't need to lie! Unlike him who is threatening me and won't leave me alone!

Bijlagen

• 780fcd28-a23c-4db7-835f-244a05432b9f.jpeg
    780fcd28-a23c-4db7-835f-244a05432b9f.jpeg
    125,8 KB · Weergaven: 23
  • 725052be-8da4-4865-85c7-e70686eeea0b.jpeg
    725052be-8da4-4865-85c7-e70686eeea0b.jpeg
    132,9 KB · Weergaven: 20
  • df41e704-0364-404d-b167-d6eac8fd23a7.jpeg
    df41e704-0364-404d-b167-d6eac8fd23a7.jpeg
    112,9 KB · Weergaven: 20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/tabata-17/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame deze week bezocht. Super knap. Klein maar fijn. Pijpen was ok maar kort maar de standjes maakten alles goed, vooral on top maakt ze leuke bewegingen mond tegen mond, geen tongkussen maar leuk. Klaar gekomen in doggy. Mooi kontje. Een leuk jong meisje, ontvangt in b & b huis in centrum stad. Parking was ok of ik had geluk, net voor de deur. Wat mijn voorganger schrijft kan volgens mij niet, denk 2 x dezelfde persoon gezien wanneer ze lid zijn en ik alles ervan lees. Soit, voor mij een aangename date en zou nog gaan.

proof that I didn't steal from him, he paid for my time and it was already the third time he was seeing me! He's threatening me and that's not right, let's be fair. He speaks Portuguese that's why the prints are in Portuguese, I have cameras in the house that prove that he didn't even go to the bathroom, I don't need to lie! Unlike him who is threatening me and won't leave me alone!
Je hebt gelijk.

Terug
Bovenaan Onderaan