Veel plezier schatje bedoelt zeVeel plezier
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVeel plezier schatje bedoelt zeVeel plezier
Ik vond het in mijn wat actievere wandelperiode wel prettig om in de app welkom te worden geheten met schat, of met hartjes, of 'yes come bby!' -- het wekte de indruk dat men er zin in had, ook al wist ik dat het aan mijn kant een verlangen was en aan de andere kant zin in omzet ;-)Hoi is voor mij voldoende, zeker tijdens het eerste contact via app. Liever geen schat of lieverd, ik ken je niet eens
Je zou terug kunnen vragen: Hoe wil je aangesproken worden?Voor de mannen die dus niet van schat en lieverd houde, hoe willen jullie dan aangesproken worden? Als iemand zich aan me voorsteld via WhatsApp zonder naam en er staat ook geen naam in zijn info. Vind ik alleen hoi terug zo saai.
Gewoon met mijn naam (ik stel me altijd voor met mijn naam).Voor de mannen die dus niet van schat en lieverd houden, hoe willen jullie dan aangesproken worden? Als iemand zich aan me voorsteld via WhatsApp zonder naam en er staat ook geen naam in zijn info. Vind ik alleen hoi terug zo saai.
Gewoon. Waarom zou je constant een naam of koosnaampje toe moeten voegen?Je zou terug kunnen vragen: Hoe wil je aangesproken worden?
Ik was een paar weken geleden met een Spaanse, althans ze zei in Madrid te wonen, een zeer mooi donker meisje. En tijdens het neuken begon die mij "papi" te noemen. En ik merkte dat ik nog wat harder werd en wat wilder begon te stoten en toen was het eigenlijk zo klaar. Wat was dat geil! Dat was de eerste keer dat ik het zelf hoorde.Ik ben allergies voor 'papi' en daarmee vrijwel gelijk ook voor latina's.