Recensie Szilvia, Den Haag, Doubletstraat 8 k7 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Ochtend
Ons weerzien was fenomenaal. Vroeg in de ochtend had ik mijn verrassing van de dag.
Ze is echt een stuk knapper geworden en veel meer vrouw.
Veel natter dan ik haar ooit gevoeld heb. 2x kwam ze klaar en kan nooit gefaked zijn. Voor de rest mogen jullie haar zelf ontdekken maar bij mij staat ze dikgedrukt in mijn top3.

Szilvia... say my name fluisterde ze.

Ze voorspelde dat NL ging verliezen....

Ik weet niet of ze meeleest maar ze had gelijk.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Liep in de doubletstraat eind van de ochtend en er waren niet veel dames beschikbaar waar ik normaal naar binnen zou stappen. Ik zag een dame die ik vaker gezien had en dacht why not.

Dame spreekt NL maar is oost europees. Leuk tenger lichaam met grote nep
Borsten. Helaas was er na het afreken niet echt een klik. Alles moest snel en gehaast. Geen extras mogelijk en beperkt aanstal standjes.

Tjah voor dit geld zijn er genoeg andere dames in de straat. Volgende keer toch wachten tot mijn vaste dames beschikbaar zijn.

Concluse voor mijn geen aanrader en zal ook niet nog een keer langs gaan. Service en prijs staan niet in verhouding met andere dames in de straat.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Shift
Ochtend
Van mijn bezoekjes aan deze topper , maak ik geen "letterlijke" verslagen meer , omdat Szilvia het principe huldigt "dat wat er gebeurt in haar kamertje , ook in haar kamertje moet blijven" : anderen die het ook willen weten moeten het zelf komen ervaren ........ Maar ja grotendeels laat het zich wel raden .

Haar principe respecteer ik dus. Bovendien als ik niet aan haar verzoek zou voldoen , dan kan ik het zelf wel schudden en zal ik in de toekomst haar deurtje voorbij moeten blijven gaan ! Aangezien ik ook nog eens zuinig en gierig ben , zal ik dan ook niét mijn eigen glazen ingooien ....
Wat ik wel kwijt wil zijn wat algemene wetenswaardigheden over 'de mooie persoon' die ze is (letterlijk en figuurlijk) . Eigenlijk is deze topper bij velen onbekend!

Indien je spreekt over wie je bijvoorbeeld "de mooiste" dame vindt , dan is dat uiteraard erg persoonlijk .
Maar in het geval van onze Szilvia is dat een door mij toegedachte 'titel' die overigens ook al eerder door wandelaars aan deze lieverd toegeschreven is.
Feit blijft natuurlijk altijd dat smaken verschillen , maar in dit geval zit ik volgens mij wel een eind in de goede richting.
Haar lekkere slanke lichaam met heerlijke borsten en haar knappe koppie zorgen er voor dat je toch echt wel een totaal plaatje krijgt die je niet vaak ziet en dan natuurlijk helemaal niet in de Doubletstraat !

Ik heb niet alleen super genoten van haar aanwezigheid en het samenzijn , maar ook van haar inzet.
Buiten haar "verwen" kwaliteiten op het lichamelijke gebied is ze ook nog eens een vrolijke verschijning die over een flinke portie humor beschikt.

Dit alles tesamen maakt het "totaal plaatje" van de ideale DVP voor mij helemaal compleet.

In ieder geval maakte Szilvia niet alleen mijn dag goed , maar ook zeer zeker de komende weken kan ik er zelfs op teren van mijn bezoekje aan haar.

Of ik Szilvia aan kan raden om kennis mee te maken ....... ? Mijn 'smaak' en 'het ervaren van' zijn natuurlijk wel persoonlijk en geven geen garanties voor ...😉
Ik wilde ze wel graag met jullie gedeeld hebben.

Ze spreekt perfect NL en staat op nummer 8 (kamernummer let ik bij haar nooit op ...)
Na morgen zal de Doublet er wat minder fleurig uitzien , want dan zal ze twee weken niet aanwezig zijn om te genieten van een welverdiende break en o.a. haar fraaie vagijntje rust geven.

Ik op zeker weer wat kwijt ,
En zij (ook ik ) weer wat rijk

Terug
Bovenaan Onderaan