Van mijn bezoekjes aan deze topper , maak ik geen "letterlijke" verslagen meer , omdat Szilvia het principe huldigt "dat wat er gebeurt in haar kamertje , ook in haar kamertje moet blijven" : anderen die het ook willen weten moeten het zelf komen ervaren ........ Maar ja grotendeels laat het zich wel raden .
Haar principe respecteer ik dus. Bovendien als ik niet aan haar verzoek zou voldoen , dan kan ik het zelf wel schudden en zal ik in de toekomst haar deurtje voorbij moeten blijven gaan ! Aangezien ik ook nog eens zuinig en gierig ben , zal ik dan ook niét mijn eigen glazen ingooien ....
Wat ik wel kwijt wil zijn wat algemene wetenswaardigheden over 'de mooie persoon' die ze is (letterlijk en figuurlijk) . Eigenlijk is deze topper bij velen onbekend!
Indien je spreekt over wie je bijvoorbeeld "de mooiste" dame vindt , dan is dat uiteraard erg persoonlijk .
Maar in het geval van onze Szilvia is dat een door mij toegedachte 'titel' die overigens ook al eerder door wandelaars aan deze lieverd toegeschreven is.
Feit blijft natuurlijk altijd dat smaken verschillen , maar in dit geval zit ik volgens mij wel een eind in de goede richting.
Haar lekkere slanke lichaam met heerlijke borsten en haar knappe koppie zorgen er voor dat je toch echt wel een totaal plaatje krijgt die je niet vaak ziet en dan natuurlijk helemaal niet in de Doubletstraat !
Ik heb niet alleen super genoten van haar aanwezigheid en het samenzijn , maar ook van haar inzet.
Buiten haar "verwen" kwaliteiten op het lichamelijke gebied is ze ook nog eens een vrolijke verschijning die over een flinke portie humor beschikt.
Dit alles tesamen maakt het "totaal plaatje" van de ideale DVP voor mij helemaal compleet.
In ieder geval maakte Szilvia niet alleen mijn dag goed , maar ook zeer zeker de komende weken kan ik er zelfs op teren van mijn bezoekje aan haar.
Of ik Szilvia aan kan raden om kennis mee te maken ....... ? Mijn 'smaak' en 'het ervaren van' zijn natuurlijk wel persoonlijk en geven geen garanties voor ...

Ik wilde ze wel graag met jullie gedeeld hebben.
Ze spreekt perfect NL en staat op nummer 8 (kamernummer let ik bij haar nooit op ...)
Na morgen zal de Doublet er wat minder fleurig uitzien , want dan zal ze twee weken niet aanwezig zijn om te genieten van een welverdiende break en o.a. haar fraaie vagijntje rust geven.
Ik op zeker weer wat kwijt ,
En zij (ook ik ) weer wat rijk