- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8149913-stacy
- Totale kosten (in euro)
- 100
Al een paar dagen getriggerd door de foto's van Stacy haar vanmiddag bezocht. Vooraf vriendelijk app contact over locatie enzovoort. Ontvangt in 'Far West' waar ik het Duitse kwaliteitsproduct bij voorkeur niet achterlaat, maar bij nader inzien viel dat reuze mee.
Betaald en genoeg openbaar parkeren.
Stacy is 100% de dame van de foto's en deze zijn recent. Mooie slanke blonde dame, alles naturel. Pijpt prima, is schoon (douchte voordat ik kwam).
Hygiene op kamer voor de bezoeker is matig. Schoonmaken met babydoekjes waar ik altijd een flinke hekel aan heb maar na afloop bood ze de douche wel aan. Misschien in geruik bij een huisgenoot ten tijde van mijn komst?
Bed is matig, hoge rand met diep en dun matras, maar de dame maakt veel goed. Stijlvol en puur natuur.
Zou zo maar kunnen dat ik binnenkort weer die kant uitga!
Betaald en genoeg openbaar parkeren.
Stacy is 100% de dame van de foto's en deze zijn recent. Mooie slanke blonde dame, alles naturel. Pijpt prima, is schoon (douchte voordat ik kwam).
Hygiene op kamer voor de bezoeker is matig. Schoonmaken met babydoekjes waar ik altijd een flinke hekel aan heb maar na afloop bood ze de douche wel aan. Misschien in geruik bij een huisgenoot ten tijde van mijn komst?
Bed is matig, hoge rand met diep en dun matras, maar de dame maakt veel goed. Stijlvol en puur natuur.
Zou zo maar kunnen dat ik binnenkort weer die kant uitga!