TantraLover
Wandelaar
- 58
- 28/11/21
- 33
Toch niet volgens haar websiteWas haar zaak niet gesloten? Of heeft ze een nieuwe werkplek gevonden?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenToch niet volgens haar websiteWas haar zaak niet gesloten? Of heeft ze een nieuwe werkplek gevonden?
Klopt ik lees dat ze nu in noord Antwerpen zit en daarvoor had ze haar eigen zaak in de buurt van Berendrecht. Misschien werkte het daar niet. En zal het beter zijn om centraler gelegen te zijnToch niet volgens haar website
Berendrecht is noord AntwerpenKlopt ik lees dat ze nu in noord Antwerpen zit en daarvoor had ze haar eigen zaak in de buurt van Berendrecht. Misschien werkte het daar niet. En zal het beter zijn om centraler gelegen te zijn![]()
OepsBerendrecht is noord Antwerpen
en de meeste dames bij Athena deden zonder rubbertje !!!Deze dame werkt al lang als masseuse. En idd. Ze is zeker de moeite waard voor een bezoekje als je een ECHTE tantra massage wilt. Heb geweten dat ze altijd bij athenamassages had gewerkt. Ben wel eerlijk gezegd nooit bij haar geweest, ben altijd voor vollere dames geweest.
Maar altijd al goeie recensies gelezen op hookers.nl.
Vind het wel duur want de prijzen die ze vraagt daar kreeg je bij athena intiem bij. 140euro voor een uur....
Maar nogmaals ...zoals jullie hier al beschrijven ...het is voor een echte tantra... je bent ervoor of niet.
Maar dacht dat zij geen intiem deed, tenzij iemand hier dit toch heeft ervaren?en de meeste dames bij Athena deden zonder rubbertje !!!
Niet expliciet.Raken de intieme delen elkaar aan?
Doe ze de groeten!Naar aanleiding van jullie positieve verhalen heb ik voor morgen een afspraak gemaakt met Sylvia voor mijn eerste tantra-ervaring. Een uurtje om mee te beginnen. Ze ziet er goed uit en het contact is prettig, ben erg benieuwd.
Naar aanleiding van jullie positieve verhalen heb ik voor morgen een afspraak gemaakt met Sylvia voor mijn eerste tantra-ervaring. Een uurtje om mee te beginnen. Ze ziet er goed uit en het contact is prettig, ben erg benieuwd.