Recensie Sydney, Stevoort (Voorheen Hasselt ) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo goed dat jer niet eens een recensie van wil schrijven...
Dat gezeur over een recensie....wat had je dan nog meer willen weten? Hoeveel cm piemel er in haar mond verdwijnt? Welke kreten ze slaakt bij het penetreren? Of ze AN spreekt dan wel onvervalst Stevoorts? @cassandra 69 heeft zich geamuseerd en ging tevreden naar huis of elders, meer hoef ik niet te weten. Al de rest is toch maar de hitte (of kilte) van het moment.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sydney-de-beste-gfe-sexy-nederlandse.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze maand Syndey in Stevoort bezocht. Mooie vrouw (lichaam is echt knap, zeker voor haar leeftijd; mooie beetje bolle kont, mooie volle borsten en klein beetje pak aan overal; en ze heeft mooie ogen) en fijne babbel. Samen douche genomen. Vervolgens massage maar was niet veel soeps. Omgedraaid en beginnen tongzoenen, tieten likken en zuigen. Omdat ze voelde dat ik hard was geworden, zakte ze af voor een lekkere pijpbeurt (zonder), waarbij de ballen niet werden vergeten. Daarna wat gebeft en overgeschakeld naar 69. Condoom aan en zij bovenop (zag ze wel snel kwakje glijmiddel smeren, maar stoort mij niet) terwijl we tongzoenden; lekker, maar ook wat te, omdat ik voelde dat ik (heel) snel ging klaarkomen, haar nog even (2 minuten langer maar soit %D) in doggy genomen en klaargekomen in condoom. Deed deugd. Moest condoom precies wel zelf verwijderen, weggooien en mezelf proper maken. Dat was het enige minpuntje (dat "zorgzame" dat de vrouw ook dat even doet vind ik gewoon fijner). Wel leuk dat ze in mijn armen kwam liggen nadien om samen over onze levens te babbelen. Dan opnieuw samen douche en afscheid genomen. Tof! Ik ga zeker nog eens terug.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sydney-de-beste-gfe-sexy-nederlandse.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken geleden de kans gehad om in de Limburgse provincie wat rond te neuzen.
En toen ontdekte ik Sydney.
Heel snel met haar een afspraak kunnen versieren. Zij woont langs een grote baan, maar ik mocht mij verschansen op de binnenkoer. Top.
Heel sociaal en vriendelijk vanaf de eerste minuut. Ik heb onmiddellijk de kans gegrepen om samen met haar te douchen. Dit is al echt genieten.
Op weg naar het bed ook al fijne zachte tongkussen gekregen.
Voor de rest ook nog veel geknuffeld en een paar leuke standjes mogen proberen.
Ik heb super hard van mijn tijd genoten.
 
Enkele weken geleden de kans gehad om in de Limburgse provincie wat rond te neuzen.
En toen ontdekte ik Sydney.
Heel snel met haar een afspraak kunnen versieren. Zij woont langs een grote baan, maar ik mocht mij verschansen op de binnenkoer. Top.
Heel sociaal en vriendelijk vanaf de eerste minuut. Ik heb onmiddellijk de kans gegrepen om samen met haar te douchen. Dit is al echt genieten.
Op weg naar het bed ook al fijne zachte tongkussen gekregen.
Voor de rest ook nog veel geknuffeld en een paar leuke standjes mogen proberen.
Ik heb super hard van mijn tijd genoten.
Haar prijs is dus gestegen.
 
Ik ben ook 1 keer bij haar geweest voor een uur. Ik ga geen heel lang verslag schrijven maar ik vind haar niet WOW. Ze ontvangt in een grote Villa waar ze een kamer huurt. Wacht je buiten op aan de deur, stiekem met de houten massieve draaitrap naar boven, kamertje links op de gang. Ten eerste is ze geen pure nederlandse maar heeft ze wel een nederlands paspoort. Ze is afkomstig van Hongarije dacht ik... ze spreekt wel nederlands, maar dat is niet hetzelfde hé, ik wou een rasechte hollandse... Douchen doet ze wel leuk met u samen waardoor ze toch wat tijd probeert te rekken volgens mij. Dan een massage met olie en een body massage voor en achterkant, was wel leuk maar ik ben daar niet zo echt voor, ik wil op een uur proberen om 2x klaar te komen... Pijpen doet ze wel goed maar heb zeker al beter gehad, dan kwam ze op mij zitten en ben ik klaar gekomen omdat ik nog eens wou. Dan stiekem op de gang weer kijken om naar de douche te lopen, 2de maal... Terug de kamer op deed ze niet echt aanstalte om mij nog eens op te geilen... Gewoon wat praten, om wat tijd te rekken, hier kom ik niet voor om te praten dat is te duur, haha... Na 10 minuten was het uurtje dus snel om, jammer...
Ik had er toch Meer van verwacht... 1X klaar gekomen op 1 uur tijd voor 150 euro. Herhalingsgevaar; niet groot voor mij, blijft bij deze éné keer... Ik geef haar 6/10. Groetjes uit Limburg :)
 
Laatst bewerkt:
Enkele weken geleden de kans gehad om in de Limburgse provincie wat rond te neuzen.
En toen ontdekte ik Sydney.
Heel snel met haar een afspraak kunnen versieren. Zij woont langs een grote baan, maar ik mocht mij verschansen op de binnenkoer. Top.
Heel sociaal en vriendelijk vanaf de eerste minuut. Ik heb onmiddellijk de kans gegrepen om samen met haar te douchen. Dit is al echt genieten.
Op weg naar het bed ook al fijne zachte tongkussen gekregen.
Voor de rest ook nog veel geknuffeld en een paar leuke standjes mogen proberen.
Ik heb super hard van mijn tijd genoten.
Exact dit! In juni daar eens op goed geluk een poging gewaagd. Ze kende me dus niet maar er was meteen een goed gevoel. Ze deed alles om het me naar mijn zin te maken.
Niet super super, maar dat verwacht ik ook niet op de eerste date. Maar dus zeker dik in orde! Niet twijfelen als je daar in de buurt bent, genot verzekerd!
 
Terug
Bovenaan Onderaan