Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs inderdaad een topmeid!Dinsdag eindelijk eens tijd gehad om deze Lieve schattige kleine geile meid eens te bezoeken.
eerst lekker samen douche genomen dus t voorspel kon beginnen en dus waren we beide lekker fris
Daarna beetje zoenen strelen lekkere body2body gehad en daarna overgegaan tot 69 ... heerlijk kutje heeft ze pijpen was ook goed niet zo diep als ik had gehoopt maar toch zalig al kreunend likken aan die paal en ballen waardoor ik al bijna klaarkwam dus vroeg ik haar om t rustig aan te doen dus kwam ze weer wat strelen en zoenen ... condoompje aangdaan en kwam ze op me zitten en kwam ik al snel (tot mijn grote spijt) klaar.
daarna kwam ze in mijn armen liggen nog wat gepraat en geknuffeld.. douchke genomen en vertrokken
1 van de leukste ervaringen met privédames ... GFE 10/10
kan ik ook zeker beamen echt een top date die sydney ook een paar langs geweest en ga altijd met een goed gevoel terug buiten toch wel een topper en staat in mijn top 5vorige week ook een date gehad met Sydney.
Ze wist me op te wachten in knappe lingerie. Vlug de kleren uit om samen te douchen. Leuk dat Sydney mij waste in de douche. Na het douchen volgde nog een mondspoeling. Eigenlijk zeer goed, dit geeft aan dat hygiëne belangrijk is voor haar.
Op bed heeft ze me eerst een zalige massage gegeven, voor en achterkant... met gelukkig veel meer aandacht voor de voorkant. De massage ging over in een lekkere pijpbeurt. Ze likt je ballen en gaat met haar tong opzoek naar je eikel om vervolgens je pik volledig in haar mond te laten verdwijnen. ZALIG !
Nadien heb ik haar kutje een likbeurt gegeven. Ze laat duidelijk merken dat ze het likken waardeert. Wat later voelde ik haar dijen trillend toegaan en duwde ze mn mond stevig tegen haar poesje... ja, ze kwam klaar.
... wat zitten knuffelen met elkaar, zoenen en lichtjes tongzoenen. Ze nam initiatief om terug opzoek te gaan tussen mn benen en mijn pik verdween terug tussen haar lippen.
Dan condoompje om en is ze me lekker komen berijden als een leuke girlfriend. Tijdens het wippen tracteerde ze me op een potje stevig toenzoenen.
De date met Sydney was super. Beter dan een girlfriend experience.
Zo gelijk ik zei was de moeite Waard hè, is echt een topperVandaag dus langsgeweest bij Sidney en het was top ik vond ze mooier dan verwacht, eerst financieel regelen dan douchen en mondspoeling. Dan lekker op bed gaan liggen, ik wilde niet onmiddellijk massage dus eerst tongen, teasen en dan heb ik haar gebeft, lekkere frisse poes, vervolgens heeft zij mij klaargetrokken want het zat al hoog opnieuw de douche in, en vervolgens body massage, gewoon heerlijk … dan condoompje aan en zij on top en ze rijdt lekker mee, zakje vol en voldaan naar huis.
Praten zeker niet te veel maar juist genoeg voor op mijn gemak te zijn !
Ik heb er wel mogen vingeren en heerlijk mijn handen in haar borsten mogen knijpen, en dan op haar op buik kusjes mogen geven en wrijven, ik vind haar echt een topperBen er paar maal geweest
Maar krijg de indruk dat ze tijd probeer tijd te winnen met je douchen
En steeds zeggen
Geen vingers in poesje keer op keer
Als je over haar buik wreef begon ze al
Afknapper voor me vandaar geen herhaling meer voor me
Geen idee nog niet op haar nieuwe plek geweest in Stevoort. In Hasselt was het zeer discreet op hotel of in een huisOntvangt ze ergens discreet?
Ze ontvangt in een rendez vous hotel in Stevoort. Mooie kamers.Ontvangt ze ergens discreet?
Als je Sydney contacteerd... geeft ze je het adres hoor...Waar dan?
Serieus is ze 45 ? Dan ziet zei er nog heel goed uit voor haar leeftijdSydney wil beginnen met een massage die te lang duurt. Meerdere keren laten weten dat het tijd was waarvoor ik daar was.
Uiteindelijk 1 keer kunnen komen en daarna was de tijd bijna op.
Geen herhalingsgevaar voor mij. Ze gaf me haar leeftijd ook mee: 45
ze is zeker 45 jaar(denk ik). een DEFTIGE madam die graag vogelt EN initiatief neemt. Goede communicatie en vrolijk. Uiterst hygiëne absoluut (ze heeft gelijk). Deze Hongaarse zou een echte levenspartner worden.Serieus is ze 45 ? Dan ziet zei er nog heel goed uit voor haar leeftijd