- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Origine
- Oost-Europees
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lichaamsbouw
- Slank
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vorige week vrijdag op goed geluk (zonder afspraak) naar me ehv afgereisd. Kon kiezen uit chloe of Sydney. Uiteindelijk gekozen voor Sydney, ondanks Chloe een heel lief en mooi gezicht had. Ging m'n voorkeur toch uit naar Sydney. Ze heeft een prachtig lichaam en een mooi gezicht.
Sydney komt uit Slowakije maar spreek heel goed Engels en heeft een speels karakter.
In de douche kan je het al merken. Ze kwam lekker dicht tegen me aanstaan, af en toe been om me heen.
Op bed vervolgde het spel. Ze masseert niet echt stevig maar weet je wel goed op te winden. Zelfs op m'n buik bleef ze m'n jongeheer aandacht geven. Ik mocht al vrij snel omdraaien en dat bleef continu erotisch eigenlijk. Ze gaf me het gevoel dat ze het ook echt leuk vond om te doen en dat vind ik altijd een fijn gevoel.
Ik vond Sydney echt een toppertje en wil haar snel nog eens bezoeken.
Sydney komt uit Slowakije maar spreek heel goed Engels en heeft een speels karakter.
In de douche kan je het al merken. Ze kwam lekker dicht tegen me aanstaan, af en toe been om me heen.
Op bed vervolgde het spel. Ze masseert niet echt stevig maar weet je wel goed op te winden. Zelfs op m'n buik bleef ze m'n jongeheer aandacht geven. Ik mocht al vrij snel omdraaien en dat bleef continu erotisch eigenlijk. Ze gaf me het gevoel dat ze het ook echt leuk vond om te doen en dat vind ik altijd een fijn gevoel.
Ik vond Sydney echt een toppertje en wil haar snel nog eens bezoeken.