Geen groot nieuws, regelmatig hoor, net zoals de meesten als ze zin of tijd hebbenadvertentie is terug online !
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen groot nieuws, regelmatig hoor, net zoals de meesten als ze zin of tijd hebbenadvertentie is terug online !
Volg die al efkes op social.... steeds in gezelschap van ladyboys dus ik hoop ik het nooit deed met nen "boy" ... paar keer bijgeweest maar slechte service. Altijd iets waar ze wel pijn heeft of niet graag doet.... weggesmeten geld voor triestige service. En ze smijt echt wel met geld voor haar decadente feestjes met de "boys" ..... mijn eurokes krijgt ze niet meer.advertentie is terug online !
Ik vind het zeker geen slechte service, haar massage is goed, maar ze laat gewoon niet veel meer toe. Daarop moet je gewoon voorbereid zijn: massage en manueel afwerken voor een stevige prijs.Volg die al efkes op social.... steeds in gezelschap van ladyboys dus ik hoop ik het nooit deed met nen "boy" ... paar keer bijgeweest maar slechte service. Altijd iets waar ze wel pijn heeft of niet graag doet.... weggesmeten geld voor triestige service. En ze smijt echt wel met geld voor haar decadente feestjes met de "boys" ..... mijn eurokes krijgt ze niet meer.
Vorig jaar was dat achter het station van Gent Sint Pieters, of dat nog steeds zo is weet ik nietWaar in Gent ontvangt deze knappe dame?
Als je bericht stuurt voor info meld ze de straat ook.Waar in Gent ontvangt deze knappe dame?
Veel bij geweest maar ze heeft het nu hoog in haar bol gekregen.Toen ik haar terug vroeg om me te pijpen voor €20,00 extra wat ze ervoor deed leed ze plots aan geheugenverlies en zei ze dat ze dat nooit gedaan had ?!?Ik geef jullie een update over deze juffrouw.
Om een beetje duidelijkheid te scheppen tussen al de bovengaande recensies en opmerkingen.
Ben ik zelf deze jonge dame gaan bezoeken.
Ze ontvangt momenteel niet ver van de Brugse poort in Gent.
Ik was mentaal voorbereid indien ze negatief zou doen. Maar het is zelfs niet zo ver gekomen...
Het zijn werkelijke foto´s van de lingerie set dat je op redlights kan ontdekken, met siliconen borsten en ze heeft ook beugels.
De massage is toch wel 1 van de betere dat ik al van mijn lange wandelcarriere ervaren heb. En zeker niet slecht voor een jonge meid, tussen 26 en 32 jaar, die dit kan voorschotelen.
Body to body werd aan de voorkant van uw lichaam gegeven.
Gepolst voor extra, helaas doet ze het niet meer. Dit moet je dan ook respecteren vind ik.
Jonge Thaise meid, geen extra´s maar wel goede massage.
Niks meer, niks minder...
Veel bij geweest maar ze heeft het nu hoog in haar bol gekregen.Toen ik haar terug vroeg om me te pijpen voor €20,00 extra wat ze ervoor deed leed ze plots aan geheugenverlies en zei ze dat ze dat nooit gedaan had ?!?
Mij ziet ze niet meer…
Het gaat er niet im of ze het nog doet of niet maar blijven beweren dat ze het niet gedaan heeft is een grove leugen !Er is zeker vanalles op aan te merken, maar dat ze nu bepaalde dingen niet meer doet dat ze vroeger wel deed is toch haar eigen keuze? Het staat ook in haar advertenties niet meer bij de mogelijkheden, én als je er vooraf naar vraagt zegt ze ook dat ze enkel manueel doet.
Dat het niet goedkoop is voor wat je er uiteindelijk dan voor krijgt, is wel een feit.
Kaysorn?Wie is je gebruikelijke Thai ? Ik word er wel nieuwsgierig van.
InderdaadKaysorn?