Ik heb lang getwijfeld vanwege de wisselende reviews maar ze ziet er zo verdomd lekker uit. Dat ik de gok hebt gewaagd en ben blij dat ik dat heb gedaan.
Afspraak maken is wel een beetje drama. Ze heeft enkele slechte ervaringen waardoor ze een beetja para is. Je moet niet te laat komen dan krijg je zonder pardon een blok.
Het parkeren is een drama daar. Alles is eenrichtingsverkeer. Uiteindelijk maar onder centraal geparkeerd. Dan is het ongeveer nog 10 min lopen.
Ontvangstlocatie is goed. Net kamer met prima douchegelegenheid. je kunt voor en na douchen.
Ze is mooi, aardig en lief. Je moet haar wel beetje opwarmen en dan is ze best relaxt. Behandel je haar met respect krijg je ook respect terug.
We zijn begonnen met vingeren en haar kutje werd hierdoor lekker nat. Ze begon me lekker te
pzc. Dat deed ze goed en lang. Ze zou een beetje harder mogen zuigen. Gevraagd voor standje 69. Haar kutje is echt strak 2 vingers passen er nauwelijks in. Zij begon geiler te worden want ze begon steeds harder op mijn pik te zuigen dat mijn tenen krom gingen staan.
Na een tijdje de condoom omgedaan. Is ze op mij komen zitten. Fucking heerlijk hoe ze op mijn pik ging rijden met haar strak kutje. Afentoe gaf ze mijn kusjes in mijn nek wat ook heerlijk was.
TZ is matig. Volgens mij doet ze het niet met al teveel plezier. Chapeau dat ze het wel uberhaupt probeert. Genoeg dames die niet willen TZ.
Ik heb haar op zijn hondjes geneukt.
Ze heeft een geweldig klein kontje om naar te kijken. Ze heeft me nog gepijpt om vervolgens haar in missionaris hard en diep te neuken.
Na de sex nog beetje nagepraat.
Ik ben ruim een uur geweest.
Het klopt dat ze amper of niet kreunt maar inzet was gewoon prima. Ze pijpt je eindeloos. Ander standjes doen, vindt ze ook allemaal prima en ze doet lekker mee.
Ze is wel heel skinny, kutje is ongelooflijk strak.Ze was niet heel sexy gekleed. Misschien omdat we erg laat hebben afgesproken. Ze deed me denken aan mijn ex op een zondagmiddag
. Kleren gingen toch snel uit maar zal volgende keer toch vragen of het sexier mag.
Herhalingsvatbaar is hoog. Ik heb me prima vermaakt. Lekkker geneukt en leuk ontspannend gesprek gehad.
Dit was een van mijn betere ervaringen
.