Voormalig lid 22863
Wandelaar
Sweet Brownie
Hey schatjes x mijn naam is Sabrina ben 21 jaar. Ben van afkomst Angolees maar spreek vloeiend Nederlands en ook Frans maar spreekt GEEN
www.redlights.be
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVerklaar je nader. Ik zie dat er werd gevraagd voor recensie. Wat je niet deed. En vragen zijn gewoon normale.Moet ook zeggen dat de reacties op mijn positieve bericht hier niet echt motiverend waren om er meer aandacht aan te besteden. Wat vriendelijkheid had ik wel fijn gevonden..
Lijkt wel alsof je zelf de dvp bentDame heeft bevestigd dat ze gestopt is. Haar vriendinnetje ook. Geen idee waarom precies. Ik hoop niet dat het komt door de overload aan rare vragen en reacties nadat ik eens iets gepost heb. Ik hoorde al eerder dat de meeste meiden hier last van hebben wanneer ze genoemd worden. Of de review nu goed of slecht is, je hebt er gewoon gedoe mee, zoals die blonde Laura die in Gent en Wetteren werkte, altijd zei. Ze heeft me zelfs wat voorbeelden laten zien.
Sabrina is terug aan het werk, ze adverteert voor privé in Heppen.
Toch wel een knapperd, heel matuur in de omgang. Tongen als de beste, en een heerlijk kutje.
Herhalingsgevaar.