Sammeke659
Vaste klant
Nog nooit daar geweest, wel bij Gouda Privé (en dat niet geheel positief).Dat vindt ik ook en gezelliger in de huiskamer
Al eens met Suzy afgesproken?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNog nooit daar geweest, wel bij Gouda Privé (en dat niet geheel positief).Dat vindt ik ook en gezelliger in de huiskamer
Alleen via appNog nooit daar geweest, wel bij Gouda Privé (en dat niet geheel positief).
Al eens met Suzy afgesproken?
Zal weer eens gaan kiijke vandaagDat vindt ik ook en gezelliger in de huiskamer
Het zal wel niet bij kijken blijven schat ik zo inZal weer eens gaan kiijke vandaag
Zeker wil schat ik mag toch ook vakantie hebbe@Suzy al een tijd niet meer in de agenda van Casa Cherda zien verschijnen, toch stiekem niet meer in het Haagsche?!
De Squirt Queen
Hey lieve leuke man! Heb jij zin in een heerlijke geile spannende en erotische date? Samen lekker stoeien vrijen met echt een girlfriend experience ervaring? Dan zit...www.kinky.nl
Ben ook jarig geweest he .en vakantie@Suzy al een tijd niet meer in de agenda van Casa Cherda zien verschijnen, toch stiekem niet meer in het Haagsche?!
De Squirt Queen
Hey lieve leuke man! Heb jij zin in een heerlijke geile spannende en erotische date? Samen lekker stoeien vrijen met echt een girlfriend experience ervaring? Dan zit...www.kinky.nl
Hiep hiep...van harte gefeliciteerd nogBen ook jarig geweest he .en vakantie
Thnks schatHiep hiep...van harte gefeliciteerd nog
Voor mij hoef je niet te lopen....Zo lief dankjewel lieverd. Ik hoop daar ook goed te loope
Ik hoop haar weer eens in Den Haag te zien bij CasaZag vanmorgen dat ze op dinsdag in Sassenheim ontvangt. Jammer, net een dag te laat. Hopelijk is ze er volgende week weer.
In de advertentie staat dat Suzy per 10 februari stopt, geen privéhuis of privéontvangst meer helaasWaar ontvangt zij dan?
In haar advertentie staat Moordrecht.
Eerder waren het Casa Cherda en Salon 261. Nu dus thuisontvangst?
Jij ook bedankt voor de gezelligheid en spannend geile dates Suzy!!Was altijd gezellig met jullie...Ben blij met de klanten die ik mocht heben @! genoten en leuk mannen dankjewel xxx dikken kus van suzy
Dank je wel voor de fijne tijden Suzy.Was altijd gezellig met jullie...Ben blij met de klanten die ik mocht heben @! genoten en leuk mannen dankjewel xxx dikken kus van suzy
Het is alleen nog niet 10 februari.In de advertentie staat dat Suzy per 10 februari stopt, geen privéhuis of privéontvangst meer helaas
Volgens advertentie in MoordrechtHet is alleen nog niet 10 februari.
Mijn vraag is waar zij haar laatste werkdagen ontvangt.
Ze kon er toch niet zonder blijkbaarEr staat weer een advertentie van Suzy op kinky. Is ze weer opgestart? Volgens de adv ontvangt ze nu in Gouda.
Ze mist me blijkbaar!Ze kon er toch niet zonder blijkbaar
Nee hoor schat ...blijf mijn eigenGeweldig dat je weer terug bent @Suzy
Maar als ik de advertentie goed lees heeft er toch wel een inflatiecorrectie toegeslagen, met helaas ook nog eens daarbovenop extra €'s op een hoop heerlijkheden die hiervoor standaard in het feestpakket van Suzy zaten
(https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/gouda/7058021-suzy#overview)