- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Helaas was Moeky van MTT verhinderd. Daarom verder gelopen naar Ornjira. Daar deed een alleraardigst uitziende dame de deur open en gaf aan de enige beschikbare te zijn. Ze stelde zich netjes voor als Suzy. We gingen naar een zaal van een kamer met twee king size bedden, een douchecabine en een losse airco. Bij het vooruit betalen begon Suzy direct over "jij lekker nooken" voor €150. Ik kwam voor een massage en wilde eerst wel eens zien wat voor vlees er in de kuip zat. Dus €70 afgegeven die ze met de nodige traagheid beneden ging brengen. Bij terugkomst ging ze zeer traag de hoeken van het hoeslaken vastmaken. Ik moest direct op mijn buik gaan liggen. Ik gaf aan eerst contact te willen maken dmv een hug, maar dat was " jij betalen".
Zo ging de hele massage. Als mijn hand haar been raakte was het gelijk " jij betalen". Ze zat voortdurend zo dicht bij mijn voeten dat er duidelijk niets mogelijk was. Gedurende de hele massage heeft ze geen enkel woord met mij gewisseld. Kennelijk gepikeerd dat ik niet voor het hele pakket ging en geen €150 wilde betalen.
De massage zelf was meer dan goed en aan de finish was prettig. Op deze manier doet ze niet aan klantenbinding. Ik weet wel waar ik niet meer heen ga. Masseren kan ze echt heel goed maar een beetje gezelligheid was wel prettig geweest.
Bij het weggaan kon er ook niet meer dan een doei vanaf
Zo ging de hele massage. Als mijn hand haar been raakte was het gelijk " jij betalen". Ze zat voortdurend zo dicht bij mijn voeten dat er duidelijk niets mogelijk was. Gedurende de hele massage heeft ze geen enkel woord met mij gewisseld. Kennelijk gepikeerd dat ik niet voor het hele pakket ging en geen €150 wilde betalen.
De massage zelf was meer dan goed en aan de finish was prettig. Op deze manier doet ze niet aan klantenbinding. Ik weet wel waar ik niet meer heen ga. Masseren kan ze echt heel goed maar een beetje gezelligheid was wel prettig geweest.
Bij het weggaan kon er ook niet meer dan een doei vanaf