Zo was het niet bedoeld en ik heb me wel erg stellig uitgedrukt.
Maar ik zie nogal wat red flags:
- Ze is 24/7 beschikbaar
- Er staan spelfouten in de advertentie
- Grammaticaal lijkt het ook nergens op 'I also do happy end with a good sex.'
- De foto's lijken te zijn gefotoshopt
- Ze laat haar gezicht zien. Niet per definitie een red flag, maar gezien de andere 'verdachte' zaken, past dit wel in een patroon
Al die zaken die je als 'redflag' bestempelt, zijn mijns inziens al lang geen 'redflag':
- 24/7 beschikbaar? de dame of boeker plaatst dit vaker om zoveel mogelijk klanten aan te trekken;
- spelfouten en grammaticaal incorrecte zinnen: heel normaal voor vrouwen of boekers die de NLse taal niet beheersen en dat zijn er behoorlijk wat; ook bii advertentieteksten die duidelijk met google translate eruit zijn gerold, komen er vaak opvallende zinsconstructies en niet bestaande gezegdes voor.
- gephotoshopte foto's zijn eerder regel dan uitzondering dus dat is niet eens meer noemenswaardig;
en dan naar wat voor mij en zeker ook voor andere wandelaars de ultieme bevestiging is dat het wel snor zit met de advertentie:
- gezicht laten zien: zodra ik een gezicht zie, weet ik dat deze vrouw menens is. Geen gezicht: daar zou ik pas aan gaan twijfelen.
Dus al met al: er zijn andere parameters dan die je opsomde die ik naga als ik een advertentie check.
Als ik de bovenstaande advertentie zou hebben gecheckt, zou ik ook niet hebben gedacht dat het om een faker ging en ik denk dat het idd niet een faker is maar dat zoals gezegd de dames rouleren en af en toe hun collega's die minder klanten aantrekken de klant laten bedienen. Dat ze dit blijven doen ligt volgens mij aan veel klanten die met een volle balzak het aanbod maar accepteren ook al worden ze ter plekke bedonderd.