WHEM Susana, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

amityvale

Vaste klant
Forumpionier
131
11/07/21
56
Hey Amityvale,

Ik had haar vandaag een bericht gestuurd en ze stuurde wel een video ter verificatie. Denk je toch dat het niet betrouwbaar is of moet ik toch maar de proef op de som nemen?

Hey Amityvale,

Ik had haar vandaag een bericht gestuurd en ze stuurde wel een video ter verificatie. Denk je toch dat het niet betrouwbaar is of moet ik toch maar de proef op de som nemen?
Aangezien ze een video stuurde zou het redelijk betrouwbaar zijn. Haar verhaal was dat ze de telefoon van Kloe heeft want die is terug in Madrid. Maar ze komt zelf uit Venezuela. Je kunt altijd de proef op de som nemen maar hou wel in de gaten, dat haar hele advertentie copy paste is. Goed overleggen wat kan en wat niet ook herhalen bij de deur anders zou ik wegwezen. Ze ontvangt in Amsterdam dus kijk altijd voor alternatief als je twijfelt of weggaat. Ik vind Susana er echt goed uitzien op de foto's dus ik hoop dat iemand een goeie ervaring ermee heeft.

Deze dames zijn wel betrouwbaar en hebben een review op de site

Een van de beste ervaringen van het jaar gehad met deze meid. Ze maakt me zo ontzettend geil.
Tis jammer dat ze maar een half woord engels spreekt, maar met mijn half woord spaans toch iets van communicatie mogelijk.
Al het andere was echt top. Samen douchen (aanrader). ze heeft in een japanse spa gewerkt als ik het goed begreep.
Zoenen, heerlijk en vol, lichaam naar mijn smaak perfect, inzet was echt 110%
Ben nu 2x geweest, komt zeker nog een derde. ze blijft niet heel lang dus pak je kans :p
de prijs lijkt niet onderhandelbaar helaas, ook niet voor 1.5 uur, heb het geprobeerd :p

Een van de beste ervaringen van het jaar gehad met deze meid. Ze maakt me zo ontzettend geil.
Tis jammer dat ze maar een half woord engels spreekt, maar met mijn half woord spaans toch iets van communicatie mogelijk.
Al het andere was echt top. Samen douchen (aanrader). ze heeft in een japanse spa gewerkt als ik het goed begreep.
Ben nu 2x geweest, komt zeker nog een derde. ze blijft niet heel lang dus pak je kans :p
de prijs lijkt niet onderhandelbaar helaas, ook niet voor 1.5 uur, heb het geprobeerd :p
Misschien ben ik scheel? maar over wie heb je het nu? ☺

De verwarring komt wellicht omdat er weer allerlei andere dames worden bijgehaald.
Over Susana is een recensietopics

Wat koste het extra voor anaal en cim?

nooit bij iema d op bezoek gaan op de dag dat deze weg gaat
dan zijn ze er met hun hoofd niet bij
viel erg tegen
Viel het erg tegen bij deze Susana, of is dit vooroordeel gebaseerd op een andere ervaring?

Zelf heb ik juist een erg goede ervaring gehad met een dame die op het punt stond te vertrekken: de koffer stond ingepakt klaar en ze wilde er duidelijk nog een keer goed tegenaan voor het vertrek naar Schiphol.

Maar deze Susana heeft zeker mijn interesse.

ze is vandaag vertrokken, wilde niet tot nauwelijks tongzoenen, liet mij een half uur wachten omdat ze nog moest ontbijten, en vermeed een 2e ronde
na de lovende recensie had ik hoge verwachtingen, maar het kan niet altijd feest zijn. Ze was zeker aardig en gezellig, maar daar kwam ik niet voor

Hmm jammer dat jullie niet dezelfde ervaring hebben gehad. Ben er 4 keer geweest en ze was elke keer boter geil. Twee keer komen zit volgens mij niet echt bij de prijs in.
Wie van jullie heeft de trouwens zo lang
bezig gehouden dat ze dr vlucht gemist heeft haha.

Vandaag bij susana geweest of iemand die in ieder geval haar telefoonnummer gebruikt.
Want deze komt duidelijk niet uit Venuzuela, spreekt geen woord spaans.
Werd gisteren geappt, had aantal weken terug Susana eerder geappt en geen respons gekregen, maar had toevallig nummer opgeschreven.
De link is off line momenteel en nummer niet kunnen terugvinden in andere advertenties op Kinky.
Dus voorlopig alleen op uitnodiging via wattsapp???
Naamloze recensie heeft ook weinig zin, dus wacht eerst maar op een nieuwe link.

Er zit een groepje spanjaarden hier in amsterdam die af en toe wat zuid amerikaanse meiden naar nl halen.
vaak knappe meiden met goede service. de hergebruiken de telefoons nummers.
prijzen zijn vaak hetzelfde en lijken niet bespreekbaar, en zijn hoog. Na 2-3 weken gaan de meiden weer terug.
denk dat er ik er nu 3 van deze groep gehad heb. in de whatsapp praat je niet tegen de meiden maar tegen de operators, ze doen wel voorkomen of ze de meiden zijn.
er lijkt niets gedwongen en de meiden zijn heel vrij over het algemeen. Dus ik zou zeggen "keep em comming"

Vandaag bij susana geweest of iemand die in ieder geval haar telefoonnummer gebruikt.
Want deze komt duidelijk niet uit Venuzuela, spreekt geen woord spaans.
Werd gisteren geappt, had aantal weken terug Susana eerder geappt en geen respons gekregen, maar had toevallig nummer opgeschreven.
De link is off line momenteel en nummer niet kunnen terugvinden in andere advertenties op Kinky.
Dus voorlopig alleen op uitnodiging via wattsapp???
Naamloze recensie heeft ook weinig zin, dus wacht eerst maar op een nieuwe link.

Dame is weer terug in Nederland, nu niet in Osdorp maar in Geuzenveld.
Blijkt trouwens ook spaans te spreken, haar planster van de vorige keer sprak geen spaans.
Had haar destijd twee keer bezocht in Osdorp, maar toen had ze geen advertentie op kinky en gebruikte oude nummer Susanna.
Maar nu gelukkig goed bereikbaar en terug voor korte tijd.
Mijn recensie van haar en de link naar haar advertentie op kinky.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9743336-luz#overview

Het lijkt mij dat deze Luz een totaal andere dame is dan de dame waar dit topic ooit voor geopend is. Nu kreeg ik de indruk dat Susana terug was, maar helaas is dit niet het geval.

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan