Wat doen de meeste mensen op een warme zondag, vrij weinig denk ik
Stond nog op de mailing bij Ruby, dus kreeg een datum waarop ik wel een keer kon, niet doordeweeks
Gelijk maar aangemeld en via app contact gehouden.
Ruby heb ik eigenlijk al een tijdje op het oog, maar nooit wat van gekomen, maar vandaag wel.
Was er als eerste en langzamerhand druppelden de heren binnen, veel bekende gezichten die ik ook van andere gangbangs ken, gezellig
Airco stond aan, maar kon er eigenlijk niet tegen koelen, zweten geblazen met energieke Ruby.
Lekker rondjes pijpen afgewisseld met stampende seks in beide gaatjes, het kon allemaal.
Halverwege werd Ruby vastgemaakt op een bokje en in doggie stijl werd ze de halve kamer door geneukt.
Regelmatig moesten we even wat drinken want de hitte vergt wel wat energie en vocht.
Toen Ruby weer op bed lag was ze lekker 2 mannen aan het pijpen en werd ze door een ander lekker gefist, met hulp van haar vibrator kwam ze spuitend klaar, mooi om te zien.
Laatste kwartier ging Ruby op haar knietjes zitten met vibrator, om geduldig op ons zaad te wachten, na de vele salvo"s op haar gezicht kroop ze op bed, waar de laatste man zijn kruid op haar gezicht spoot, lekker na genieten met haar vibrator, zag er geil uit.
Ruby bedankt, was fantastisch