Iemand ervaring met Sunny?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat toevallig, ik ben er vanmorgen om 11:00 uur geweest. Alles ging prima, was een heerlijke date !Ruim 2 dagen contact gehad met de dame en uiteindelijk een afspraak gemaakt om elkaar te ontmoeten. Op basis van de eerdere rapporten vroeg ik om een vluggertje, omdat ik dacht dat als het het niet waard is, ik voor 50 EUR kan vertrekken. Afspraak gemaakt en een WhatsApp gestuurd om te zeggen dat ik buiten geparkeerd stond en om mij het adres te geven zodat ik kon komen. Ondanks meerdere whatsApps en bellen geen reactie. Heren, dit is op eigen risico, want deze dame is een tijdverspiller
Biggiesmalls is afgelopen donderdag lid geworden, plaatst twee negatieve berichten, verdwijnt binnen een half uur en is daarna niet meer gezien. Kennelijk neemt deze wandelaar alleen maar wraak op dames.Ruim 2 dagen contact gehad met de dame en uiteindelijk een afspraak gemaakt om elkaar te ontmoeten. Op basis van de eerdere rapporten vroeg ik om een vluggertje, omdat ik dacht dat als het het niet waard is, ik voor 50 EUR kan vertrekken. Afspraak gemaakt en een WhatsApp gestuurd om te zeggen dat ik buiten geparkeerd stond en om mij het adres te geven zodat ik kon komen. Ondanks meerdere whatsApps en bellen geen reactie. Heren, dit is op eigen risico, want deze dame is een tijdverspiller
Ja, het was een ongelukkige dag. Ik probeerde Sunny, maar dat had geen geluk en daarna ging ik naar Chrissie omdat ik geil was. Ik was er eerder geweest, maar was er niet zo zeker van, want de laatste keer dat ik daar was, was mijn eerste en ik was niet echt overtuigd, maar dacht het nog een keer te proberen, maar dat was een totale mislukking.Biggiesmalls is afgelopen donderdag lid geworden, plaatst twee negatieve berichten, verdwijnt binnen een half uur en is daarna niet meer gezien. Kennelijk neemt deze wandelaar alleen maar wraak op dames.
Ze doet precied wat ze beloofd, zuigt je leeg en slikt de boel door. Ze heeft meer mogelijkheden als je wilt.ja aardige vrouw maar nothing special
Sexjobs, ze ontvangt in een net appartement in Schagen. Ze doet inderdaad wat ze beloofd en is een leuke vriendelijke blonde vrouw die je lekker in haar mond laat klaar komen en als het mee zit slikt ze het ook met veel genoegen door.waar staat haar advertentie?