Suggesties voor een newbie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
7
24/12/24
2
Hey, ik ben hier relatief nieuw ( lees gloednieuw eigenlijk). Nu ben ik eens benieuwd wie jullie kunnen aanraden in en rond Antwerpen ( 40km fzo )
Heb al een paar keer met iemand afgesproken maar toch aan de deur totaal een andere dame, dus rechtsom gedraaid.

Nu ben ik gewoon eens benieuwd naar jullie toppers 🙃

Mijn toppers ga je niet krijgen hahaha
Puur om de reden dat wat voor mij een topper is dat niet voor jou hoeft te zijn.

Vind dit wel een low effort post. Wie of wat heb je al bezocht/onderzocht?

Vertel daar eens wat meer over
I know, toen ik dit had gepost dacht ik er ook aan.

Heb Lola die momenteel in Temse zit al bezocht. Was wel een leuke eerste aangename ervaring die me direct op mijn gemak stelde met haar frivole karakter.

Ook ben ik bij Thalia in Hasselt geweest ( moest er zijn en dacht ik koppel dit aan iets leuks.) een hele mooie spontane dame die alle met een natuurlijke flow deed.

Hierna heb ik eigenlijk een mindere ervaring gehad met Kiara ( was een totaal andere dame )

Als ik denk wat ik leuk vindt is het GFE, spontaniteit en natuurlijke flow. Pzc is mooi meegenomen maar niet echt een vereiste. De speciallekes zoals anal of bondage fzo hoeft zeker niet. Die moet ik nog allemaal wat ontdekken.

Zoals ik het nu lees, moet ik gwn op proefondervindelijk onderzoek gaan

Heb Lola die momenteel in Temse zit al bezocht. Was wel een leuke eerste aangename ervaring die me direct op mijn gemak stelde met haar frivole karakter.

Ook ben ik bij Thalia in Hasselt geweest ( moest er zijn en dacht ik koppel dit aan iets leuks.) een hele mooie spontane dame die alle met een natuurlijke flow deed.
Je slaat met de laatste zin de spijker op de kop.
Ik citeer even alleen de delen die me opvallen.

Tip van Toffee: ga voor nu verder met deze 2 dames, hoe is aan jou maar bespreek vooral wat je wilt en dan zullen zij zich als het goed is wel schikken naar wat mogelijk is.
Want vergeet niet. Wat de dame wil en kan is leidend .

Succes, ben ervan overtuigd dat dr iets moois zal komen ;)

I know, toen ik dit had gepost dacht ik er ook aan.

Hierna heb ik eigenlijk een mindere ervaring gehad met Kiara ( was een totaal andere dame )

Als ik denk wat ik leuk vindt is het GFE, spontaniteit en natuurlijke flow. Pzc is mooi meegenomen maar niet echt een vereiste. De speciallekes zoals anal of bondage fzo hoeft zeker niet. Die moet ik nog allemaal wat ontdekken.

Zoals ik het nu lees, moet ik gwn op proefondervindelijk onderzoek gaan
Hey Kameraad,

wil Lola ook eens een bezoekje brengen in Temse maar twijfel steeds een beetje naar de echtheid vd recensie .. is zij het effectief of iemand die er op lijkt ? En belooft ze effectief wat ze online aanbiedt ?

Hey Kameraad,

wil Lola ook eens een bezoekje brengen in Temse maar twijfel steeds een beetje naar de echtheid vd recensie .. is zij het effectief of iemand die er op lijkt ? En belooft ze effectief wat ze online aanbiedt ?
Nee deze meid doet effectief de deur open voor jou. Alles staat online wat ze aanbiedt. Ik kan alleen maar zeggen dat ik er ondertussen al een 2de keer ben geweest :)

Terug
Bovenaan Onderaan