- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen in mond
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- A
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://sugaryaya.be/
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Mijn verwachtingen waren hooggespannen toen ik een afspraak had gemaakt met Sugar. Haar website en foto's wekten een high class indruk. Toen ik bij Sugar arriveerde bleek dat echter -net als in de film- toch allemaal wat anders. De locatie, daar woont ze ook, en dat was enigszins tegenvallend laat ik het zo maar verwoorden.
De massage is ruim een half uur op je buik liggen waarbij ze inderdaad heel zacht met lange strijkbewegingen baby-olie inzet over je hele lichaam ;-)
Daarna omgedraaid en dan blijkt alleen pielemans nog aandacht te krijgen wat ze wel verdraaid lekker doet. Het condoom gaat erom en ze heeft me heerlijk klaar gepijpt terwijl ik haar ook oraal mocht verwennen. Ze geniet daar echt wel hoorbaar van en wat opmerkelijk is dat ze je echt blijft doorpijpen tot je helemaal leeg bent. Weer eens wat anders.
Daarna even knuffelen, samen onder de douche en naar buiten.
Sugar is erg lief en de totale ervaring is niet verkeerd maar voor mij blijft het bij deze ene keer.
Noot voor moderator: Sugar is maar goed 140 cm lang en dat kun je niet selecteren, de drop-box begint bij 150 cm ;-)
De massage is ruim een half uur op je buik liggen waarbij ze inderdaad heel zacht met lange strijkbewegingen baby-olie inzet over je hele lichaam ;-)
Daarna omgedraaid en dan blijkt alleen pielemans nog aandacht te krijgen wat ze wel verdraaid lekker doet. Het condoom gaat erom en ze heeft me heerlijk klaar gepijpt terwijl ik haar ook oraal mocht verwennen. Ze geniet daar echt wel hoorbaar van en wat opmerkelijk is dat ze je echt blijft doorpijpen tot je helemaal leeg bent. Weer eens wat anders.
Daarna even knuffelen, samen onder de douche en naar buiten.
Sugar is erg lief en de totale ervaring is niet verkeerd maar voor mij blijft het bij deze ene keer.
Noot voor moderator: Sugar is maar goed 140 cm lang en dat kun je niet selecteren, de drop-box begint bij 150 cm ;-)