- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 120+ minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/sugarbabyx_8454824
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ik heb een geweldige date met Sugar.Babyx gehad.
Het eerste contact verliep soepel via de app, mogelijkheden besproken en wanneer we zouden afspreken.
Toch vond ik het best spannend iemand bij mij thuis langs te laten komen, maar toen ze aan kwam voel een groot gedeelte van de spanningen alweer weg.
Het begin even zitten kletsen wat ik vrij ongemakkelijk vond maar dat lach volledig aan mij, daarna door na de slaapkamer hier heb ik een aantal geweldige uren met haar doorgebracht, uren om niet meer te vergeten en welke ik graag over zal doen. Eigenlijk moet ik dus geen recensie schrijven want de kans dat ze dan vol zit wordt dan alleen maar groter, kortom ze is echt een aanrader.
Ik hoop haar snel weer te kunnen zien!
Het eerste contact verliep soepel via de app, mogelijkheden besproken en wanneer we zouden afspreken.
Toch vond ik het best spannend iemand bij mij thuis langs te laten komen, maar toen ze aan kwam voel een groot gedeelte van de spanningen alweer weg.
Het begin even zitten kletsen wat ik vrij ongemakkelijk vond maar dat lach volledig aan mij, daarna door na de slaapkamer hier heb ik een aantal geweldige uren met haar doorgebracht, uren om niet meer te vergeten en welke ik graag over zal doen. Eigenlijk moet ik dus geen recensie schrijven want de kans dat ze dan vol zit wordt dan alleen maar groter, kortom ze is echt een aanrader.
Ik hoop haar snel weer te kunnen zien!