Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNou laat maar horenAls je voor die oude taart een aanbeveling wil : ik ken er wel een paar die (het hele jaar door) meedoen aan de solden
Als het allemaal zo simpel zou zijn, dan zou ik bijv. met deze dame wel een date willen:
Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooie sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Amsterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!www.kinky.nl
Maar de kans dat dit fake is of de foto's kloppen van geen kant, is meer dan 90%, dus mooie foto's, mooie meid, maar je hebt er verder niks aan.
Je hebt geen vervoer?Als ik in België had gewoond had ik het wel geweten...
100km !?! Deel haar is A.u.bJe hebt geen vervoer?
Dan wordt het al lastiger ja.
Ik mag over 3 weekjes paar 100 km op en neer rijden, maar ze is het waard denk/hoop ik.
Jawel, maar in mijn geval is dat 350km enkele reis. Dat plan je niet zomaar, zeker niet aangezien ze niet in het weekend werkt moet je zoiets wel even goed plannen.Je hebt geen vervoer?
Ik mag over 3 weekjes paar 100 km op en neer rijden, maar ze is het waard denk/hoop ik.
Tsja, iemand die een avondles koken aan Syntra West volgt of ingeschreven is voor een onlinecursus Yoga, is officieel ook een student(e). 'Een studente' is een fantasie van heel wat mannen, en sommige vrouwen spelen daar goed op in, met andere woorden: er wordt hierover veel gelogen in advertenties en op websites. In de media wordt volgens mij het aantal studentes/studenten die deze bijverdienste hebben en tegelijk voltijds student zijn in het regulier circuit flink overschat.Ze zitten meestal op sexjobs daar heb je een categorie studentes. Maar er zitten wel veel fake tussen je bent dus gewaarschuwd.
Ze is het meer dan waard heb al 2 keer met haar afgesproken je krijgt waar voor je geldJe hebt geen vervoer?
Het is een topvrouwWe hebben een Belgische studente hier op het forum natuurlijk: @belleds
Zoals ze op mij over komt, met d'r website, dr reacties hier en de recensies een schat van een meid.
Als ik in België had gewoond had ik het wel geweten...
Als ze kunnen kiezen tussen een college bijwonen die ze later kunnen inhalen of geld verdienen is de keus gauw gemaakt.Wat ik grappig vind is dat ze zich studente noemen maar wel de hele dag beschikbaar zijn voor seks. Moet een studente niet naar school om te leren? Ze hebben veel tijd voor een studente vind ik.
De slimme student gaat toch naar de lesAls ze kunnen kiezen tussen een college bijwonen die ze later kunnen inhalen of geld verdienen is de keus gauw gemaakt.
Ik wist dat het in Wallonië economisch gezien niet goed ging, maar dit gaat toch wel alle perken te buiten.Wat ook wel leuk is, is als ze de prijzen nog niet goed kent. En ze zegt : 30 euro voor een uur, is dat ok ?
Ooit meegemaakt, ver van hier. Een meisje van 26 vroeg me of 12 euro per dag (om mijn metgezel te zijn) en ineens voor een maand ok was.
Ik heb toen gezegd : neen, dat mag voor een mooi meisje als jij wel 25 euro zijn hoor.
Dat maak ik vast nooit meer mee
En hoe slim ben jij?De slimme student gaat toch naar de les