Of een knal in je gezicht…Succes verzekerd!
Als er toevallig een leuke studente uit Limburg meeleest: stuur mij alsjeblieft een berichtje, dan komen wij er wel uit
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOf een knal in je gezicht…Succes verzekerd!
Ha, helemaal mee eens! Ik zeg ook dat ze soms even pauze moet nemen en een leuke date kan zeker helpen te ontspannen (en lekker te inspannen ).Komt goed uit. Dan zitten toch de hele dag op hun kamer. Beetje lichaamsbeweging tussendoor doet wonderen.
. Dat is een optie, maar die vibe is toch echt heel anders... . En volgens mij is Inessa niet meer aanwezig (althans niet die Inessa..).Topicstarter: blijf bij Inessa of Femke.
Lily te vinden hier op het forum tikt heel veel boxjes van jouw wensenlijst aan.
Echte studentes en zelfverzekerde vrouwen kijken echt niet neer op oudere heren. Waarom zouden ze dat doen? Grote financiële nood is ook lang geen reden om voor sekswerk te kiezen. Het valt echt wel mee hoor. Genoeg meiden die studeren en zelfverzekerd zijn die het leuk vinden om met oudere heren af te spreken.Echte studentes moeten vaak gniffelen om die oudere heren die in hun gunst willen komen.
Weet nog wel dat mijn dochter vertelde dat de meiden bij bepaalde docenten op het HBO struktureel hogere beoordelingen kregen dan jongens. Die had niet veel aanzien meer bij de vrouwelijke studenten.
ik heb toch het idee dat zelfverzekerde vrouwen anders naar mannen kijken, en dat er daarom weinig echte studentes ( tenzij in grote financiele nood) op de markt zijn.
En dan moeten ze ook nog beetje mooie meiden zijn ook hey !
jazekerDie 2k?
Waarom vraagt iedereen dan daar naar? Blijkbaar niet zo eenvoudig te vinden onder de 1000€ per rendez~vous.Echte studentes en zelfverzekerde vrouwen kijken echt niet neer op oudere heren. Waarom zouden ze dat doen? Grote financiële nood is ook lang geen reden om voor sekswerk te kiezen. Het valt echt wel mee hoor. Genoeg meiden die studeren en zelfverzekerd zijn die het leuk vinden om met oudere heren af te spreken.
Ik weet ook niet waarom mensen denken dat ze niet te vinden zijn. Misschien omdat niet elke studente adverteert met het feit dat ze student is?Waarom vraagt iedereen dan daar naar? Blijkbaar niet zo eenvoudig te vinden onder de 1000€ per rendez~vous.
Toch maar gewoon naar een prive huis is mijn advies.
Hahahah, ja inderdaad. Veel sekswerkers adverteren met 'studente' als ze in dezelfde leeftijdscategorie zitten, beetje ruim 18-35 jaar. De studentes die ik ken zijn ook echt niet 7 dagen per week beschikbaar.De helft van de latinas is toch ook studente.
Ja, dit is helemaal waar. Veel studentes die ik zelf ken gaan inderdaad zo te werk of zijn zo begonnen om te ontdekken of dit werk bij hun past. Een goed geschreven advertentie scheelt een heleboel. Adverteren buiten de examenperiodes helpt ook.Zelf advertentie plaatsen. Er zijn ook studentes die zelf niet adverteren maar reageren op advertenties van mannen die op zoek zijn naar een betaalde date.
Zijn er meer die zo werken dan je denkt.
Zo daten ze wanneer ze zelf willen en reageren ze enkel op advertenties die hun aanspreken.
Daar zit hem de bottle neck.Zelf advertentie plaatsen. Er zijn ook studentes die zelf niet adverteren maar reageren op advertenties van mannen die op zoek zijn naar een betaalde date.
Zo daten ze wanneer ze zelf willen en reageren ze enkel op advertenties die hun aanspreken.
Zelf advertentie plaatsen. Er zijn ook studentes die zelf niet adverteren maar reageren op advertenties van mannen die op zoek zijn naar een betaalde date.
Welke van deze dames kan je aanbevelen?In het Schipperskwartier ken ik ook wel een paar dames die universitair geschoold zijn in Roemenië. Zijn een stukkie goedkoper.
Geen idee voor NL, in BE via afspraakjes.be.Op welke sites zou ik dat kunnen doen? Sexjobs werkt niet echt.
Ik denk dat SJ een prima plek is om te adverteren, maar zorg wel voor een leuke, goed geschreven tekst. Realiseer je ook dat er keuze genoeg is voor deze dames. Je moet een beetje geluk hebben.Op welke sites zou ik dat kunnen doen? Sexjobs werkt niet echt.
Dus geen teksten in de trant van: Geile opa zoekt slet die studeert. Prijs samen afspreken.
Wat bv wel kan: Man met levenservaring wil deze delen met een leuke, spontane studente. ook wil ik je graag ondersteunen in je levensonderhoud.
Dat moet je wel op een sex adv. site zetten en niet op het prikbord van de supermarkt.
Je moet eerst zelf bedenken wat je kunt en wilt uitgeven. In samenspraak met de dame kun je dan onderzoeken of jullie (financieel) bij elkaar komen.Wat voor prijzen spreek je jouw jonge dames af?