nijmeegsepeter
Wandelaar
Vandaag met een stout meisje gesproken. Het lijkt er op dat de stoute meisjes op korte termijn niet een feestje gaan geven.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zag de tweet ook, en de referentie naar "iets nieuws" impliceert dat de stoute meisjes hier geen inbreng hebben. Sowieso is Elvira met GB-pensioen, dus laten we hopen dat Blonde Eva de nieuwe stabiele factor is, met vele succesvolle parties! (want het is gvd wel magertjes hier in NL de laatste tijd)Zag net op Twitter van BlondeEva voorbij komen dat er binnenkort weer feestjes aankomen. Geen idee of dit dan via Stoute Meisjes is of dat ze zelf begint…. We gaan het meemaken…
Elvera is helaas gestopt met organiseren. Ik had begrepen dat het overgenomen zou worden maar kennelijk is dat niet gelukt. Ik zal haar eens appen.Heeft iemand enig idee waar deze werkelijk fantastische meiden met hun feestjes gebleven zijn (DM mag).
Ik hoor het graag van jeElvera is helaas gestopt met organiseren. Ik had begrepen dat het overgenomen zou worden maar kennelijk is dat niet gelukt. Ik zal haar eens appen.