Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWas inderdaad een leuk feestje, ondanks dat klote bed inderdaad. Was mijn eerste keer en ik kan wel zeggen dat smaakt naar meer. Sofie kan wel heel lekker pijpen moet ik zeggen en dat beeld dat na ik haar mondje had gevuld met zaad ze daarna heel sociaal het ging delen met Elvira, niets geillers dan om dat te zien. Wellicht tot een volgende keerVandaag was ik weer bij het lekkere feestje met Sofie en Elvira in Alkmaar. Het was ditmaal bij Club Elite, en dat was toch wel een beetje koud op de kamers, en het bed was eigenlijk iets te klein en veeeel te zacht om goed een gangbang op te doen. Vooral toen Lana als bonus nog even langs kwam paste het eigenlijk niet..
Soit, want het was toch weer een heerlijk feestje, met een goede sfeer onder de mannen en er werd ook lekker gelachen, naast goed neuken. We gingen iets later van start, want Elvira was iets vertraagd. Elvira had er weer zin in natuurlijk, dus die heb ik elke keer dat haar lekkere warme kutje vrij was goed opgevuld. Steeds vragen of er iemand anders wilde..ok dan niet? Zoals bekend moet ze toch wel lekker vol zitten met pik, anders krijgen de mannen het wel te horen hahaha.
Sofie en Lana heb ik beide nog lekker in hun kontje geneukt, en met Sofie is uiteindelijk nog een DP gelukt, want daar vroeg ze wel om. Soms waren de mannen even wat terughoudend, maar dan bleek er toch nog wat te kunnen.
Sessie lekker afgemaakt met Elvira op haar buikje liggend, lekker in haar stotend (ook hier weer erg last van het bed), terwijl ze goed twee pikken aan het pijpen was. Die heeft eigenlijk altijd een gevuld mondje..als beloning kreeg ze nog een voetmassage van me hehe
Was weer lekker met een paar minpuntjes, maar dat werd helemaal goed gemaakt doordat Lana even extra langs kwam!
Hahaha ik bedoelde het niet negatief naar jou, kan het me helemaal voorstellen vandaar die rollende ogenNiet zo raar kijken Sanasolis, was ons letterlijk gebeurt toen we allemaal met Gigi bezig waren en Bo met 1 man bezig was, spontaan rollen oops.
De foto's bij de advertenties spreken wel redelijk voor zich. Ze hebben ook eigenlijk allemaal een leuk tot knap gezichtje, en voor elk wat wils. Ik heb ook mijn voorkeuren, vooral Elvira, Lana, Sofie en Gigi qua aantrekkelijkheid. Elvira en Gigi en ook wel Eva zijn/lijken ietsje jonger, maar ervaring van andere dames is zeker erg veel waard. Sommige dames zijn wat voller maar wel allemaal mooi vrouwelijke ronde vormen, kan je ook prima zien op de foto's over het algemeen. Ieder zijn ding!Even benieuwd heren; hoe knap zijn deze meiden ?
Natuurlijk is dat grotendeels subjectief en smaken verschillen en is knap niet perse lekker. Maar deels zijn er ook wel objectieve eigenschappen die iemand knap maken. Voor mij is dit, oa, vooral bij een gangbang van groot belang.
Heeft er iemand de twitters van Eva of Lana?Een verslagje van spuit 11 over twee feestjes de afgelopen twee maanden in club elite. De club ligt op loopafstand van het station, wat voor mij beide dagen goed uitkwamen. De gangbang vindt plaats in 1 kamer. Met een man of 10, beide keren, past dat eigenlijk prima. Een goede setting voor een intensieve gangbang. Het eerste feestje was met Eva en Lana. Toppers. Mooie, leuke en stijlvolle Lana laat zich non stop in kont en mond neuken. En zie je maar eens in te houden als je tegen het heerlijke kontje van Eva aankijkt terwijl je jaar doggy neukt. De sperma uitwisseling tussen de dames is wat mij betreft een hoogtepunt in de gangbangscene. De tweede keer met elvira en bo. Pijpkoningin bo, met haar heerlijke lichaam die na een lange befbeurt heerlijk klaarkwam. En de fraaie energieke elvira heerlijk hard te neuken, en een grote zaadliefhebster. De lol bij haar spat er vanaf !
Voor Eva volg: Eva's TwitterHeeft er iemand de twitters van Eva of Lana?
Dat kanProbeer vanmiddag ook nog ff te komen als mijn rottige hoofdpijn weg is. Kan je trouwens pinnen bij Weizigt ?
Water was verwarmd, alleen niet super warm.Helaas, had nog steeds hoofdpijn. Gisteren beetje teveel gedronken. Zal vast wel weer een leuk feestje geweest in de villa. Vraag me af of het zwembad nog steeds verwarmd is. Is een aardige bak water om warm te stoken..
lees op twitter van Eva in haar laatste tweet net dat lana ( zo te lezen dezelfde toch uit eerdere tweets) daar eveneens aan gb of iets dergelijks doet zo te lezen? Andere organisatie zo te lezen toch? Welke is dat weet iemand dat?Voor Eva volg: Eva's Twitter
Ik zou graag met Eva afspreken, heeft iemand haar contact gegevens?lees op twitter van Eva in haar laatste tweet net dat lana ( zo te lezen dezelfde toch uit eerdere tweets) daar eveneens aan gb of iets dergelijks doet zo te lezen? Andere organisatie zo te lezen toch? Welke is dat weet iemand dat?
Ik heb geen twitter hahaProbeer het via haar Twitter zou ik zeggen.