Ik ben vandaag geweest bij "Anna" in Roosendaal. Was eigenlijk een prima ervaring en wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Met vanwege de relaxede sfeer/opzet van de inloop gangbang, de aardige, gastvrije opstelling van Anna en haar vriend, de prijs/kwaliteit en last but not least de lekkkere geile Anna.
Contact via mail liep vlot, kreeg meteen het adres. Dus je hoeft geen WhatsApp of foto's te sturen, je telefoonnummer of door een zware ballotagecommissie….voor de verandering erg fijn….laagdrempelig.
Vandaag tegen 12 uur aangekomen in Roosendaal op het aangegeven adres, waar een andere heer met mij voor de deur stond. Wij kwamen een gezellige woonkamer in waar een matras op de grond lag voor de aktie. Anna stond al klaar in een spannend zwart onderjurkje……Anna's verschijning in het echt komt goed overeen met de foto's in de advertentie, dus ook daar geen negatieve verrassingen. Als het op de foto's dus niet je type is, dan zal dat in het echt ook zo zijn. Anna heeft echt een lief gezichtje en geniet echt als een amateur liefhebster, voor mij prima dus. En ruiken onderin doet ze echt niet hoor….ik heb haar een hele tijd gelikt en ze proefde heerlijk fris.
Na een gezellig praatje met Anna en haar partner, was het tijd voor aktie. Aangezien het rustig was op dat moment, werd het een trio. Wij werden afwisselend lekker zonder condoom gepijpt door Anna en ze werd tegelijkertijd doggy genomen door ons, en in een paar andere standjes.
Anna pijpt lekker zonder condoom, ook diep. Na een tijdje ging de andere heer weg en bleven Anna, ik en haar partner over. Na een tijdje kletsen op de bank was het tijd voor de 2e ronde met Anna. Ik heb haar eerst lekker naar een hoogtepunt gelikt en daarna verschillende standjes om vervolgens het in haar mondje af te maken….en Anna zoog de laatste druppel eruit en slikte alles door!
Na ruim twee uur werd het tijd om naar huis te gaan en deze geile voormiddag in Roosendaal achter me te laten.
disclaimer: smaken verschillen