Recensie Sterre (Deepest Secrets) - Eindhoven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Justme1205

Vaste klant
233
13/09/23
140
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120+ minuten
Link naar advertentie
https://deepestsecrets.nl/dames/sterre
Totale kosten (in euro)
920
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Guy's took one for the team...

BELANGRIJK: deze review is gebaseerd op de eerste date. Er volgde heel snel een tweede date welke haaks staat op mijn eerste ervaring!!!

Ik lees andere positieve ervaringen over de planning van dit bureau, zelf ben ik niet zo enthousiast. Ja, ze reageren wel vlot. Maar, ik vind het kil en soms tegen het randje van onvriendelijk. Ook vind ik het raar dat als ik als voorkeur aangeef 22:00 Dit nooit mogelijk is. Enkel 20:30.
Als ik vervolgen rond 20:00/20:30 nog een keer vraag, is het wel weer mogelijk.

Anyways de date zelf:

Halfuurtje later dan afgesproken arriveert deze kleine blinde Brabantse bij mijn op locatie. Blij verrast door haar gezichtje. Toch altijd een risico als het gezicht is geblurd. Ze draagt een brilletje en dat staar haar best sexy.

Over de foto's gesproken van de website... Ik vind ze daar een beetje lomp overkomen en dit geeft wel een vertekend beeld van de werkelijkheid. Later heeft ze uitgelegd hoe dit zo is gekomen. Laat ik het erop houden dat het haar niet is te verwijten.

We maken verder kennis, drinken een lekker drankje en een sigaretje erbij. Leuk, soms best een inhoudelijk gesprek. Alles voelt goed, de vibe en aantrekkingskracht zijn zeker aanwezig en voor ik het weet worden onze twee monden heftig tot elkaar aangetrokken.... Jezusssss, wat kan doen ze meid geil zoenen zeg ( met tong).

We belanden heftig vrijend op het grote bed. Vanaf daar is het een lange geile flow waarin we volledig in elkaar opgaan. Ken je dat gevoel? Totaal geen tijdsbesef meer, niet wetend waar je bent maar, volledig in het moment.

Deep throat wil even speciaal aanhalen, ze doet dit wel! Was ze ook erg zelfverzekerd over, maar lukte bij mij helaas niet. Had ik normaal als een gemis beschouwd, maar nu echt niet! Ik denk er nu pas overna omdat ik het moment terug voor het schrijven van de review.

Uiteindelijk heeft onze dat zo'n 4 uur geduurd, waarvan er slechts een uurtje is besteed aan het kennismaken en tussendoor een kleine rook pauze😉

Je begrijpt mijn enthousiasme, vol goede moed een week later weer een date gepland. Deze duurde maar twee uurtjes, en leek in echt helemaal niks op de eerste date. Wat een deceptie🤦🏻 lag het aan mij? Lag het aan haar? Ik durf 't niet te zeggen. Maar, het was er gewoon niet meer....😢

Terug
Bovenaan Onderaan