Recensie Julia (Roe), Aken, Antoniusstrasse 25 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Stamgast
466
05/01/23
676
35
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Julia werkt inmiddels alweer een jaartje in het straatje, maar het was er gewoon nog niet van gekomen. Nu dan eindelijk wel.

Julia is lang (op het oog, mede dankzij haar hoge hakken), slank, mooi getint en altijd mooi gekleed. Lange (geverfde) blonde haren, mooi gezicht en leuke billekes. Ze is 28 jaar, 1.65m, 50kg, spreekt goed Engels en Duits en is vriendelijk.
Ze staat altijd in het rechterraam van #25.

Haar topje hield ze liever aan, maar op mijn verzoek deed ze het toch uit. Haar borsten (A of B) bleken het minst mooie aan haar, dus toen begreep ik het. De eerste aanraking was het condoom erom. Dit is meestal geen goed teken, maar toen begon ze te pijpen en dit deed ze echt wel goed. Ze had het kunnen afmaken op deze manier, maar ik wilde haar ook in doggy proberen. Goed kontje, dus dit moest goed komen. Maar verrassend genoeg voelde dit nogal vreemd. Ik vroeg of Junior zich wel op de juiste plek bevond, wat ze bevestigde. Ik vermoed echter dat ik niet echt in haar zat, maar dat Junior zich tussen haar lichaam en hand bevond. Misschien was ze ongesteld ofzo. Maar het voelde best oké eigenlijk 😁, dus "let's go". Ik had kunnen komen 💦 op deze manier, maar ik was ook benieuwd naar Julia's handjob. Die was prima, en zo geschiedde.

Beetje ongebruikelijke sessie dus, maar Julia is een mooi en vriendelijk meisje dat niet op de klok kijkt, dus weer tevreden huiswaarts gegaan.

Terug
Bovenaan Onderaan