Stellen die graag (bi)mannen ontvangen tijdens hoteldates

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

elrostel

Newbie
6
22/01/25
12
Hallo, wij zijn een verzorgd en ervaren bistel van 56 (zij een echte milf) en trekken regelmatig een weekendje weg in NL of Be. Wat we missen is een soort dating site van/voor stellen/mannen/vrouwen die een date zoeken op hotel. Liefhebbers die zelf in een hotel verblijven en een aktieve oproep plaatsen doen om langs te komen op de hotelkamer voor een geile date. Wij doen dat altijd via de bekende algemene datingsites. Onze vraag is of er specifiek daarvoor bedoelde datingsites zijn of dat we hier een forum onderwerp kunnen maken voor dit soort dates......We zijn benieuwd xx

ik vermoed dat je zo'n oproep wel hier op het forum kunt plaatsen onder een van de "Specialiteiten" subgroepen ("Gangbang" of "Sex-cinema's, swingers en parenclubs"), waar telkens al een "Afspreken" onderwerp staat.

Moesten jullie een keer in de buurt van Belgisch Limburg gezelschap zoeken, laat het me dan via PM gerust weten ;).

Ik heb meerdere stellen ontmoet via de 'gewone' sites waar ook betaalde dates op staan, alsook via hier. Denk niet dat er een speciale site voor is, zo bijzonder of afwijkend is het niet, en hoe meer sites, hoe meer het 'versnippert' en het moeilijker wordt iemand te vinden.

Dank voor de reacties en ja daarom kunnen wij een deregelijke site(s) ook niet vinden. Maar veel (bi)mannen kunnen om de bekende redenen niet thuis ontvangen en ze moeten een redelijk bedrag neerleggen om bijv. een parenclub te bezoeken als alleengaande man. Wij kunnen ook niet thuis ontvangen vanwage thuiswonende kids. Een hoteldate lijkt daarom een goede oplossing voor mensen die niet thuis kunnen ontvangen en de entree van een parenclub niet kunnen of willen betalen. Wij staan op sdc als elrostel. xx

Terug
Bovenaan Onderaan