Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen goede suggestie. Maar dan even wachten tot haar advertentie weer online is. Of zij is op vakantie? Of misschien heeft zij een ander reden dat haar advertentie niet online is.Die Lisa is een oplichtster. Je kan inderdaad beter alleen met Stella afspreken. Dan krijg je tenminste nog waar voor je geld. Die ziet er ook nog eens beter uit.
Maar hebben ze wel een paar goede zwepen bijvoorbeeld en zijn er mogelijkheden dat je ergens aan vastgebonden kan worden? Op de foto's op hun website zie je rood/roze sfeerverlichting. Hebben ze dat aan tijdens de sessie of is het gewoon normaal kamerlicht?Het zijn wel 2 amateur-dames, dus de ontvangstlocatie is geen professionele SM-studio (het is volgens mij ook het woonadres van een van de dames) en dus niet zo uitgbreid qua speeltjes en martelwerktuigen, maar verder is het een schone en prima locatie. Ik ben zelf niet zo van het extreme werk en de grens van de dames ligt volgens mij wel verder dan die van mij, al weet ik niet of ze voor het echt extreme werk geschikt zijn mocht dat je ding zijn, maar dat zou ik dan vooral met de dames zelf bespreken.
Is Stella toevallig deze Stella.Deze dames adverteren ook met SM en heb daarvoor meerdere keren met ze afgesproken. Ook daar is er geen/weinig erotiek mogelijk maar dat is voor SM niet ongebruikelijk. Lisa is een echte dominante dame die geen erotiek duldt, Stella is wat vrijer. Het zijn wel 2 hele mooie meiden en als hun vorm van SM je ligt kan je er hele leuke sessies mee hebben, maar voor een (erotische) massage zou ik ze ook niet boeken.
Nee dat is zij nietIs Stella toevallig deze Stella.
Waren ze knap?Tijdje terug dit duo bezocht voor een worstelsessie waarbij je om de beurt tegen ze ging worstelen. Kwam allemaal een beetje amateuristisch over maar was wel leuk. Wel is het voor mij bij een eenmalige ontmoeting gebleven. Ze hebben ook een website: