WHEM Stella Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

girlssvisitor

Vaste klant
126
18/03/22
77
3
Heeft iemand ervaring met deze nieuwe dame Stella ,bij prive huis body to body in Eindhoven?

 
Heeft iemand ervaring met deze nieuwe dame Stella ,bij prive huis body to body in Eindhoven?

Heeft inmiddels al iemand ervaring met Stella bij bodytobody in Eindhoven?
 

Iemand al ervaring met haar?
Benieuwd
 

Iemand al ervaring met haar?
Benieuwd
ik ook ,nog steeds niet geweest, ze is er ook niet zo heel vaak
 
Vandaag is Stella er weer, ik kan helaas zelf niet. Zijn er andere mannen die wel kunnen? Hoor graag ervaringen. Op de laatste foto zie ik een mooie streepje heeft ze die altijd?
 
Heeft iemand ervaring met deze nieuwe dame Stella ,bij prive huis body to body in Eindhoven?

Vandaag is Stella er weer, ik kan helaas zelf niet. Zijn er andere mannen die wel kunnen? Hoor graag ervaringen. Op de laatste foto zie ik een mooie streepje heeft ze die altijd?

Ik ben bij Stella geweest, ik was nieuwsgierig geworden door de fotos op de site. Eerst gekeken of er hier een recensie was, maar die was er niet. Toch maar de stoute schoenen aangetrokken en eens een afspraak gemaakt.

Een afspraak gemaakt voor een half uurtje (eerst even proberen voordat ik een vol uur doe) Stella heeft een heel aardig karakter maar is zeker wat voller als op de fotos. Ook ziet ze er ouder uit als de vermelde 35 jaar. Ze doet goed haar best, maar persoonlijk houd ik van wat jonger en strakker.

Kwa uiterlijk: beetje Kim Holland vibes.

Voor mij niet voor herhaling vatbaar. Maar dat heeft puur met persoonlijke voorkeur te maken. Niet met de service!
 
Terug
Bovenaan Onderaan