- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- € 40
Gisteren einde van de ochtend (11 u) deze dame bezocht. Was eigenlijk onderweg naar Saskia maar die was wel aanwezig maar in gebruik om het maar eens zo te zeggen.
Rondlopend terwijl ik aan het wachten was passeerde ik deze mooie dame. Omdat de tijd begon te dringen na een derde rondje lopen besloot ik naar binnen te gaan maar, ook bezet.
Nog even dralen en hopen op Saskia toch nog even naar boven kijken en jawel terug naar binnen. Ken Stella al een hele tijd maar kon mij niet meer alles goed herinneren. Teveel gespeeld met andere DVP's. Had het kunnen weten. Lieve meid. Mooie ogen. Lekkere forse borsten, puur natuur. Net geen afwerksex maar toch redelijk snel weer buiten.
Geen bijzondere ervaring, maar het is het net allemaal niet.
Wel het regenjasje flink gevuld maar je kent het wel. Had ik nou maar…
Rondlopend terwijl ik aan het wachten was passeerde ik deze mooie dame. Omdat de tijd begon te dringen na een derde rondje lopen besloot ik naar binnen te gaan maar, ook bezet.
Nog even dralen en hopen op Saskia toch nog even naar boven kijken en jawel terug naar binnen. Ken Stella al een hele tijd maar kon mij niet meer alles goed herinneren. Teveel gespeeld met andere DVP's. Had het kunnen weten. Lieve meid. Mooie ogen. Lekkere forse borsten, puur natuur. Net geen afwerksex maar toch redelijk snel weer buiten.
Geen bijzondere ervaring, maar het is het net allemaal niet.
Wel het regenjasje flink gevuld maar je kent het wel. Had ik nou maar…