Iemand ervaring met deze dame/dit stel. Ben zeer benieuwd.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa gaan we haar samen doen Ted?Klinkt veelbelovend!
Da's wel de bedoeling ja!Ja gaan we haar samen doen Ted?
Volgens mij was er vandaag een solo feestje van Eva in DH en zaterdag met de Stoute Meisjes in Dordrecht…voor mij balen want vandaag is al geweest en zaterdag kan ik nietNou ben ik dubbel benieuwd. De advertentie is offline terwijl het feest morgen is, en "Blonde Eva" adverteert zelf over het feestje zaterdag in Dordrecht. Dus die zal het wel niet zijn morgen in DH?
Klopt….alleen weet ik niet of het Eva is die de gangbang doet volgende week…de meid op de foto is volgens mij niet Blonde Eva…maar wie weet is zij het wel haha. Lijkt me wel geil als zij nog wat meer die kinky kant op gaat (hoewel ik weet dat je al hele geile en wat kinky dingen kan doen samen met haar)Deze Stella /(aka Blonde Eva) is dus vaker bij Stoute Meisjes…die GB in Den Haag zie ik vaker voorbij komen….scheelt weer reistijd/kosten.
Wel een aanvangstjd en kosten, maar geen duur van de gangbang, beetje vreemd toch?Ik zag deze voorbij komen en was benieuwd of er mensen ervaring mee hadden?
GB Den Haag Vrijdag 25 Oktober om 1300 uur
Vrijdag 25 Oktober om 1300 uur Stella (28) is deze middag een lekkere jonge meid,Slank, modellen-lijfje en 100%NL. Dit geile meisje kickt op vers...www.sexjobs.nl
Reken op anderhalf á 2 uur met een mannetje van 8 á 10. Dat is een beetje mijn ervaring met deze organisator (prima overigens)Wel een aanvangstjd en kosten, maar geen duur van de gangbang, beetje vreemd toch?
Tall