Vandaag langs geweest bij de mooie rijpe Stella. Zij is voor haar leeftijd zeker goed! Als ik ooit zou settelen, zou ik willen dat mijn vrouw net zoals haar eruit zou zien.
Probeerde in de loop van de week al een afspraak te maken, maar het lukte maar niet.
Vandaag op goed geluk een berichtje gestuurd en ja hoor.
Ik kreeg binnen 15 minuten een reactie en even videobellen. Konden elkaar bekijken en zij vroeg aan mij wat zij moest dragen, dus ik zei doe maar een rood jurkje aan.
Een uur later kon ik langskomen en kwam ik aan bij een flat in een stad niet zo ver van mij vandaan.
Eenmaal binnen bleek zij een stuk langer te zijn dan ik in haar rode sexy jurkje (hahah).
Lekker zoenen met die mooie opgespoten lippen van haar en aan elkaar zitten.
Elkaars lichaam verkennen terwijl ik haar mooie grote borsten bespeelde en zachtjes aan haar tepels zoog.
Uiteindelijk uitgekleed en toen op bed beland nadat wij het financiele gedeelte hadden afgerond.
Ik legde haar neer en begon haar lekker te beffen, ruikt goed en smaakt goed. Echter had ik wel het gevoel dat het geacteerd was, want betrapt haar er even op dat zij ergens anders naar aan het kijken was hahah en snel begon te kreunen toen zij zag dat ik haar aankeek. Ach ja je betaalt voor de service he.
vervolgens mij maar laten pijpen omdat ik niet voor jan lul ga lopen likken. Pijpen kan zij echt lekker en goed, terwijl ze jou aankijkt met een geile stoute blik. Sloeg ze mijn harde paal tegen haar tong om daarna weer diep in haar mond/keel te schuiven. Dit heeft ze een minuut of 10 gedaan. Ik wilde nog niet klaarkomen, dus zij bood aan om eerst maar te neuken.
Condoom erom en een kwak glijmiddel erop. Lekker missionaris terwijl wij zoenen en ik diep in haar kutje stoote. Heerlijk om die grote borsten met elke stoot heen en weer te zien gaan.
Lekker zoenen erbij terwijl haar handen mijn lichaam verkenden. Toen een been over mijn schouder gedaan en even diep stoten. Nu kon ze niet meer acteren en zag dat ik toch wel een goeie plek raakte.
Zij wist even niet wat ze met mij aanmoest omdat ik niet in het condoom wilde klaarkomen maar over haar gezicht, hier ging zij even over klagen.. maar mocht daarna in haar mond klaarkomen.
Dus zij op haar zij liggen, lekker snel met haar hand mij aftrekken, terwijl zij mij afwisselend pijpte en mijn eikel in haar mond en op haar tong legde.
Ik voelde dat ik ging spuiten dus toen haar hoofd vastgepakt en voelde mijn stralen zaad in haar mondje spuiten.
Zij gaf mij wat tissues, liep naar de badkamer en ging haar mond uitspoelen en fris maken.
Zij kwam daarna naast mij liggen en kletsen over haar leven en verleden terwijl ik bijkwam.
Na een tijdje was ik klaar met kletsen en wilde ik weer ketsen, dus haar weer gaan zoenen en kreeg weer een harde paal van haar.
Zij mij weer lekker pijpen en daarna even lekker aftrekken met olie, terwijl ik met haar borsten speelde wilde nog even doggy.
Rubbertje erom en vervolgens in de spiegel kijken terwijl ik haar doggy pakte en haar heerlijke borsten heen en weer zag schudden met elke stoot. Gaf haar een hele lichte pets op haar billen, waarop ze zei dat ze dat niet zo fijn vond, prima.
Helaas mocht het niet meer baten omdat ik te hard was klaargekomen daarvoor en ik een kramp in mijn been kreeg hahah.
Dus maar condoom afgedaan, nog even gekletst, opgefrist en nog even die mooie rijpe borsten bekeken terwijl ik mij aankleedde.
Al met al tevrede en zou zeker teruggaan als ik wat fitter ben om haar helemaal onder te spuiten.