Voormalig lid 37375
Vaste klant
- 120
- 11/08/21
- 109
Iemand ervaring met haar?
Gebruikt veel namen geloof ik?
Gebruikt veel namen geloof ik?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe foto is gejat, en er staat geen Steffi (Steffii?) op de website waarnaar verwezen wordt. (De foto's op de website zijn ook gejat.)Als iemand mij kan garanderen dat Steffi de dame van de foto is meld ik mij direct aan!!!
Mooi, kan het van m'n lijstje. Heb inmiddels begrepen om welke meiden het gaat, hebben een tijd in Zoetermeer ontvangen onder de bezielende leiding van een nogal dominant heerschap. Heb me laten vertellen dat daar een inval is geweest door de politie.De foto is gejat, en er staat geen Steffi (Steffii?) op de website waarnaar verwezen wordt. (De foto's op de website zijn ook gejat.)
Dat heb ik ook gehoord ja.Mooi, kan het van m'n lijstje. Heb inmiddels begrepen om welke meiden het gaat, hebben een tijd in Zoetermeer ontvangen onder de bezielende leiding van een nogal dominant heerschap. Heb me laten vertellen dat daar een inval is geweest door de politie.
Is inmiddels door verschillende bronnen bevestigd. Weet ook precies om welke Belgische meiden het gaat en zelfs in welke auto ze rijden???Dat heb ik ook gehoord ja.
En bij deze zeer dominante en man zijn de meisjes nooit hetzelfde als van de foto. Je wordt lekker gemaakt maar eenmaal op het adres blijkt het een heel ander meisje te zijn. De meisjes bevestigen dit overigens zelf ookMooi, kan het van m'n lijstje. Heb inmiddels begrepen om welke meiden het gaat, hebben een tijd in Zoetermeer ontvangen onder de bezielende leiding van een nogal dominant heerschap. Heb me laten vertellen dat daar een inval is geweest door de politie.
Dat gebeurde hier in Zoetermeer ook al.En bij deze zeer dominante en man zijn de meisjes nooit hetzelfde als van de foto. Je wordt lekker gemaakt maar eenmaal op het adres blijkt het een heel aner ,eisje te zijn. De meisjes bevestigen dit overigens zelf ook
Rare boel is het daar.Ik dacht hetzelfde
Al duidelijkheid ?2 feestjes op dezelfde dag en tijd?
Weet iemand hoe dat zit daar?
Krijg deze antwoorden op mijn reacties op de beide advertenties:Al duidelijkheid ?
Krijg deze antwoorden op mijn reacties op de beide advertenties:
Je bent welkom
Het word een heerlijk feestje
Heb er al zin in.
Stuur je morgenochtend het adres
Steffie x
je bent welkom
Het word een
heerlijk feestje
Mvg
Duidelijk genoeg denk ik
Dan blijft het dus een verrassing wie je gaat aantreffen hahaKrijg deze antwoorden op mijn reacties op de beide advertenties:
Je bent welkom
Het word een heerlijk feestje
Heb er al zin in.
Steffie x
je bent welkom
Het word een
heerlijk feestje
Mvg
Duidelijk genoeg denk ik
Ja daar lijkt het op.Ze kunnen allebei aanwezig zijn maar waarom dan niet in een ad? Of twee gangbangs in een huis, in verschillende kamers?