Recensie Steffi, Massagewereld Soest 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Saikeon

Stamgast
Forumpionier
308
21/07/21
455
16
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/steffi/
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een maand geleden een bezoekje gebracht aan het heropende Massagewereld Soest. Fijn dat de zaak weer open is! Er was nog wel sprake van een kleine verbouwing, ik weet niet of dat nog steeds zo is.

Dit keer koos ik voor Steffi. Op grond van de foto's verwachtte ik een blonde slanke dame en dat bleek ook zo te zijn. Ze was wel wat ouder dan ik had ingeschat-- ik denk eind 30. Kon niet helemaal goed inschatten of haar borsten geholpen zijn, soms voelde het zo.

Steffi is een babbelkous in de goede zin van het woord. Bij masseuses die nieuw voor mij zijn moet ik altijd even wennen, maar zij zorgde ervoor dat ik me snel op mijn gemak voelde.

Na een praatje onder de douche, waarbij ze mijn hele lichaam fijn onder handen nam, droogde ze mijn rug nog af. Daarna mocht ik plaatsnemen op het bed.

Ik probeerde regelmatig om oogcontact te maken via de spiegels en daar werd het wat ongemakkelijk. Waar ik meestal een geile blik terugkrijg, bleef ze wat hangen in grapjes en platitudes. Daardoor kwam ik niet echt gelijk in de mood maar duurde het even. De massage vond ik goed en was erg ontspannend-- al kom je daar natuurlijk niet primair voor. Maar een fijne extra.

Bij omdraaien heb ik me overgegeven aan haar kunsten, die er zeker mogen zijn. Ik denk dat ze doorhad dat de klik er niet helemaal was, dus vroeg ze of ik haar vertrouwde en legde ze vervolgens een handdoek over mijn ogen. Dat vond ik wel een heel goede oplossing, want het werd gelijk spannend. Bijkomend voordeel was dat het een stuk donkerder was; de kamer was vrij licht. Ik hoop dat ze daar intussen iets aan hebben gedaan.

Steffi maakte veel lichaamscontact, ook met haar borsten en tepels, die ik in mijn gezicht en zelfs heel even in mijn mond voelde. Dat vond ik een heel geile geslaagde extra. Ze maakte de massage af op haar knieën tussen mijn benen met een korte lingam. Dat heeft ze zeker in de vingers, want ze kreeg me 3x op het randje en weer terug. Een intens orgasme volgde.

Wat ik een heel leuke toevoeging vond was dat ik na klaarkomen op bed mocht blijven liggen, waarna ze me daar ging afsoppen! Dat had ik nog niet eerder meegemaakt.

Kortom: een prima massage met een dame die verstand heeft van zaken. Maar het bleef vrij zakelijk en ik kreeg niet de intense GFE die je soms hebt bij een goede klik.

Steffi geeft aan dat ze alleen in Soest werkt, maar daar ook massages doet met nurugel en water/zeep.

Terug
Bovenaan Onderaan