- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/alphen-aan-den-rijn/591769-stefany#overview https://salon261.nl/alphen/info.php?id=Stefany
- Totale kosten (in euro)
- 160
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Mijn ervaring met Stefany was erg positief. De ontvangst bij Salon261 was zoals altijd prima.
Ik kreeg iets te drinken terwijl ik wachtte tot Stefany mij kwam halen.
Ze is in real life een plaatje, zoals de foto's al doen vermoeden. Knap gezichtje en een hour glass figure.
Op de kamer heeft ze een gezellige babbel, waardoor ik me al snel op m'n gemak voelde. Begonnen met een fijne massage die al snel overging in andere handelingen. Tongzoenen was misschien het enige waar we niet echt een klik hadden, maar dat is dan het enige minpuntje van mijn kant. Typisch Hollands om over zoiets kleins en persoonlijks te zeiken, I know.
Na een uur weer met een glimlach op het gezicht naar buiten gelopen.
Ik kreeg iets te drinken terwijl ik wachtte tot Stefany mij kwam halen.
Ze is in real life een plaatje, zoals de foto's al doen vermoeden. Knap gezichtje en een hour glass figure.
Op de kamer heeft ze een gezellige babbel, waardoor ik me al snel op m'n gemak voelde. Begonnen met een fijne massage die al snel overging in andere handelingen. Tongzoenen was misschien het enige waar we niet echt een klik hadden, maar dat is dan het enige minpuntje van mijn kant. Typisch Hollands om over zoiets kleins en persoonlijks te zeiken, I know.
Na een uur weer met een glimlach op het gezicht naar buiten gelopen.