WHEM Stefany - Oudenbosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Witdeman17

Newbie
23
09/02/24
2
Wie heeft ervaring met deze meid uit Oudenbosch?
Nu plots in Dordrecht..

Laatst bewerkt:
zitten verspreid over een stuk of 3 a 4 adressen..
en het rouleert nogal eens..niet van adres onderling ,maar er is een sterke doorstroom vanuit Oudenbosch richting Breda..
dwz de dame(s) checkt eerst de animo in de regio en verkast dan vervolgens en 20 km ..
en anders komt men in de regio Noord/Zuid Holland terecht..
maar Oudenbosch is ook gewoon een shithole waar de sociale controle ook belabberd is..
bomvol met 'arbeidsmigranten' en 'jongeren' die het verder een worst zal wezen wat er in de wijk gebeurt..
1 adresje waar ik al tig keer geweest ben is op een godvergeten pleintje/woonerf waar het een bende van jewelste is..
kan bijna niet anders zijn dat de buurt dit weet..telkens jonge meiden met Zuid Amerikaans uiterlijk die met rolkoffer uit de taxi stappen..
mannen die met een gsm in hun hand buiten rondjes lopen..

ik was er een keer in de zomer..en mijn 'collega' in de kamer ernaast ging helemaal los op een dame..met enorm veel geluid tijdens het neuken..terwijl het raam op die kamer open stond..kreten met 'fakking bitsj'..etc..
dat hebben ze in de straat erachter zeker gehoord...van die Pierre Woodman acties..
maar daar woont volk daarachter ..van het type dat zichzelf begint te bevredigen ipv de politie bellen als ze dat horen..

zitten verspreid over een stuk of 3 a 4 adressen..
en het rouleert nogal eens..niet van adres onderling ,maar er is een sterke doorstroom vanuit Oudenbosch richting Breda..
dwz de dame(s) checkt eerst de animo in de regio en verkast dan vervolgens en 20 km ..
en anders komt men in de regio Noord/Zuid Holland terecht..
maar Oudenbosch is ook gewoon een shithole waar de sociale controle ook belabberd is..
bomvol met 'arbeidsmigranten' en 'jongeren' die het verder een worst zal wezen wat er in de wijk gebeurt..
1 adresje waar ik al tig keer geweest ben is op een godvergeten pleintje/woonerf waar het een bende van jewelste is..
kan bijna niet anders zijn dat de buurt dit weet..telkens jonge meiden met Zuid Amerikaans uiterlijk die met rolkoffer uit de taxi stappen..
mannen die met een gsm in hun hand buiten rondjes lopen..

ik was er een keer in de zomer..en mijn 'collega' in de kamer ernaast ging helemaal los op een dame..met enorm veel geluid tijdens het neuken..terwijl het raam op die kamer open stond..kreten met 'fakking bitsj'..etc..
dat hebben ze in de straat erachter zeker gehoord...van die Pierre Woodman acties..
maar daar woont volk daarachter ..van het type dat zichzelf begint te bevredigen ipv de politie bellen als ze dat horen..
Dank voor je uitleg. Verbaasde er echt over dat er zo veel advertenties zijn daar. Hopelijk geen mensenhandel.

nee joh..
meer ..wie de schoen past trekke hem aan zeg maar..
de dames weten donders goed waar ze hun gang kunnen gaan..zit ook wel een netwerkje achter die ruimte regelt voor de dames ,en daar geld mee pakt natuurlijk..
nog nooit iets meegehad dat dames gedwongen worden ..

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan