Wat denk je, hoe serieus zou je die info moeten nemen als je het draadje hierboven leest?Ze beloofd me alles zonder condoom incl anaal. Mag video maken etc
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat denk je, hoe serieus zou je die info moeten nemen als je het draadje hierboven leest?Ze beloofd me alles zonder condoom incl anaal. Mag video maken etc
Volgens mij maak je gewoon reclame voor jezelf, gezien die link ook bij je profiel staat.
Typisch , wordt inmiddels wel een beetje moe van die ventilatoren handelVolgens mij maak je gewoon reclame voor jezelf, gezien die link ook bij je profiel staat.
Advertentie is inmiddels al tijdje offline...
Lijkt wel alsof die ons probeert uit de tent te lokken, is me iets te toevallig op 2 topics hetzelfde.Typisch , wordt inmiddels wel een beetje moe van die ventilatoren handel
Een simpel gezegde luidt: "als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook..."Wat denk je, hoe serieus zou je die info moeten nemen als je het draadje hierboven leest?