Stealthing’, het stiekem afdoen van een condoom, wordt opgenomen in nieuwe zedenwet.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PS4

Newbie
Forumpionier
12
07/07/21
105

Zat net te kijken naar de advocaat, die bij Jinek, van de dame die een rechtszaak aangespannen had. Eis is 12 maanden cel, waarvan 4 voorwaardelijk.

Ik denk dat veel vrouwen en niet alleen dvp's dit meegemaakt hebben.

Ik zelf ( Wandelende dame), heeft het een aantal keer meegemaakt ( privé dan). Maar nu trek ik m'n scheur wel open, ben mans genoeg. Want geloof me de eerste volgende die dit bij me probeert; Ik bijt h'm eraf en spuug h'm in de heg'.
Maar er zijn veel dames die helaas dit niet durven.

Ik las het, erg jammer, maar het komt helaas vaker voor dat er na verkrachting te weinig bewijs is. Desondanks zal deze hele rechtszaak voor die persoon geen gemakkelijke tijd zijn geweest, en dat is op zichzelf al een positief aspect. Ik raad ook sterk aan om altijd aangifte te doen na stealthing, al is het alleen maar om minimaal een dossier op te bouwen.

Stealthing is een ongelooflijke schending van vertrouwen en een ernstige vorm van seksueel geweld. Dat hoort absoluut niet thuis in een fatsoenlijke maatschappij.

Nu... bij een nieuwe DVP... laat ik haar op mijn initiatief zelf kijken/voelen of het condoom nog goed zit. En zal ook eerder zelf voorstellen om van condoom te wisselen.

Dat heet 'vertrouwen winnen'. Maakt daarna de sex zoveel lekkerder!

Ik weet dat het lastig is om soms in the heat of the moment een rubbertje over je pik te schuiven...been there done that..mijn advies aan een ieder, doe het gewoon want de mogelijk levenslange ellende die er uit kan volgen is het niet waard. Is het neuken zonder condoom lekker en ook lekkerder dan met? Het antwoord op die vraag is, absoluut! Maar....neuken zonder condoom is mijns inziens iets wat je doet met een liefdevolle partner en niets iets wat je doet met een dvp.

Terug
Bovenaan Onderaan