statistiek!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PetrusIII

Wandelaar
26
12/08/24
19
2
Weer eens wat anders: ik heb zojuist de statistieken bijgehouden van de shemale-advertenties op Kinky.
Ik telde de eerste 130 ad's en heb met name gekeken naar de vier grote steden:
Niet gekeken naar de regio's van deze steden.

A'dam ------->aantal ads 43 -> bevolking 930k -> ratio 46,2 spm
R'dam ------> aantal ads 29 -> bevolking 606k -> ratio 47,9 spm
Den Haag ---->aantal ads 14 -> bevolking 550k -> ratio 25,5 spm
Utrecht(stad)-> aantal ads 1 -> bevolking 370k -> ratio 2,7 spm
Rest ---------> aantal ads 43 -> bevolking 1554k -> ratio 2,8 spm

spm = shemale-advertentie per miljoen inwoners op basis van deze 130 advertenties.
Het is maar een momentopname, maar het zegt toch wel wat. Utrecht komt er zeer bekaaid vanaf!

Godsamme, 1 shemale die heel Utrecht moet bedienen. Daar zouden ze een keer een reportage van moeten maken.

Over statistiek: (met name voor Roba, Anaal.ist en Paulus2)
Het ging in mijn vorige bericht alleen over de eerste 130 Ads in heel NL op Kinky die aangemeld waren.
Dat er in Utrecht stad slechts 1 staat, wil niet zeggen dat er 1 trans-DVP per stad aanwezig is.(dit aantal is nu 13)

Ik heb verder nog wat gekeken naar steden buiten de "grote drie" en gekeken naar het aantal Ads die er al zijn:

Eindhoven(19) Arnhem(16) Utrecht/stad(13) Groningen/stad(11) Nijmegen(10) Zwolle(9) Maastricht(7) Amersfoort(6) Almere(6) Deventer(5) Den Bosch(5)

Scheldwoord voor homo's inderdaad Utrechtenaar en ook wel "van achter de dom". Dit in verband met het ingestorte kerkschip dat tot en met de 19-e eeuw een lustoord was voor heeren die zich te buiten gingen aan sodomie. (19-e eeuwse terminologie)

Mee eens Paulus2 (mede-apostel?) en Anaal.ist, maar achter mijn statistische pogingen zit eigenlijk de vraag waarom Utrecht (en ook de provincie U) zo weinig shemale-advertenties heeft.
Deze momentopname zegt zeker niet alles, maar ik volg dit al een paar jaar (niet zonder eigenbelang!)
Zo wordt Utrecht regelmatig gepasseerd door Eindhoven, Arnhem en Zwolle. Als je kijkt naar het aantal inwoners per stad is dat merkwaardig.
Misschien is het antwoord meer in sociologische termen te geven, maar welke?

Zou kunnen: Utrecht had ooit de naam een stief/braaf/achterdochtig stadje te zijn.(A'damse invalshoek, maar deze hoofdstedelijke minachting geldt voor veel andere steden.)

Het Zandpad en de Hardebollenstraat zijn inderdaad daar al lang verdwenen, maar dat was raamprostitutie en alleen 'gewone' DVP's volgens mij.
Dus dat heeft geen invloed op transen, lijkt me.

Ik blijf met die vraag omtrent het kleine aantal TS-ers zitten.

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
47.012
Leden
38.282
Nieuwste lid
sailer1989
Terug
Bovenaan Onderaan