• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Starter in Zuid-Amerika

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GroteHarry

Vaste klant
160
26/12/22
91
6
Vraag heren,

ik ben een ervaren wandelaar. In het buitenland met name in Azië.

Maar ik ben gek op latina's, en wil graag naar Zuid-Amerika.

Probleem is dat ik nogal een schijterd ben. En daarmee bedoel ik:

- Bang overvallen te worden op straat.
- Bang overvallen te worden bij zo een dame thuis.
- Ben ook niet het type om rond te trekken in een land.
- Ben geen type voor het nachtleven.

Reis namelijk alleen, en ben niet echt een vechtjas (kaboutertje)

Zou het liefst een hotel willen nemen in een wijk in een Zuid-Amerikaanse land waar ik 2 weken gewoon heerlijk kan knallen met latina's zonder om mijn schouder heen te hoeven kijken.

Heeft iemand tips?

PS: wijsneuzerige opmerkingen als 'blijf lekker thuis' kunnen achterwege blijven.
 
Ik vraag me af wat Harry nu eigenlijk wil zonder nu de wijsneus uit te willen hangen. Nu deze vraag in het topic Zuid-Amerika.

Gisteren onderstaand in zowel Thailand algemeen informatie als Bangkok.
Qua dames/ladyboys oppikken in Bangkok. Zijn de kosten voor beide vergelijkbaar? Of zijn ladyboys goedkoper omdat er minder vraag naar is? Of juist meer omdat ze exclusiever zijn?
Waarom bovenstaande vraag als je zo ervaren bent in Azië? En als je daar zo ervaren bent dan moet Zuid-Amerika toch een peulenschil voor je zijn.

En nogmaals Harry, bedoel het niet verkeerd maar het viel me gewoon op.
 
Ik stelde de vraag eerst in 'Thailand algemeen'. Toen kreeg ik de reactie dat mijn vraag te algemeen was omdat het heel afhankelijk is van de regio. Dus vandaar dat ik netjes aangaf dat ik mijn vraag in het 'Bangkok' forum zal stellen...

Ik heb inderdaad ervaring in Azië (Thailand en Filipijnen). Maar mijn vraag ging over ladyboys, waar ik geen ervaring mee heb.

Of Zuid-Amerika een peulenschil is, als ik ervaring heb in Azië weet ik dus niet. Ben nog nooit in Zuid-Amerika (of Noord-Amerika) geweest.

Zijn toch legitieme vragen?
 
Natuurlijk zijn het legitieme vragen maar door je kreet van ervaren wandelaar in Azië in dit topic kreeg ik gewoon vraagtekens bij je eerdere bericht. Dus vandaar mijn vraag, bedoel er niet mee en voel je vooral niet aangevallen. Is niet mijn bedoeling.
 
Dominicaanse Republiek is redelijk veilig (technisch gezien midden Amerika , maar als je toch niet wilt rondreizen komt het dicht genoeg in de buurt)
De geijkte plaatsen als Sosua en Boca chica zal je te druk vinden waarschijnlijk en punta cana te toeristisch
Santo Domingo is een stad met een kleine 3 miljoen inwoners een veilig en redelijk goedkoop hotel kan je wel in de buurt van de Obelisk vinden
Dat is in een redelijk goede maar toch levendige buurt ( veel studenten, vlakbij is een universiteit en op loopafstand van het koloniale centrum) of je er wat op kan pikken hangt van je eigen skills af

Puerto Plata aan de noordkust is wat toeristischer , ik weet niet of je een strandmens bent
? als je duidelijk een gringo bent zal het als je een beetje sociaal bent aangelegd wel lukken om wat te scoren als je een klein beetje Spaans kent anders is het wel handig dat je een vaste taxichauffeur hebt
In Santo Domingo kan je die het best door het hotel aan laten bevelen , in Puerto plata zijn de meesten wel eerlijk genoeg , je vraagt zo'n man dan om een kaartje zodat je hem kan bereiken als je hem nodig hebt

Santiago is een stad zo groot als Rotterdam kleiner en veiliger dan Santo Domingo met wel een aardige atmosfeer voor als het niet te ruig hoeft te wezen ,

Voor een simpel 3 sterren hotelletje ben je tussen de 30 en de 50 Euro kwijt , of je "gasten "mag ontvangen kan je beter van te voren even kortsluiten want dat is niet altijd vanzelfsprekend , en vraag dan gelijk of er warm water is
 
Dank je Conrad. Drukte of Toerisme vind ik niet erg. Zolang het maar veilig is.

Ben inderdaad een gringo. Ben geen strandmens, maar als daar de dames zijn, dan ben ik een strandmens :)
 
Colombia is kwa veiligheid goed te doen als het slim aanpakt en low profile houdt is niks aan de hand
Ik heb in 6 weken maar 1 keer onveilig gevoeld dat was in cali dat rosse buurt in liep waar het te rustig was 🤔
Medellin en Bogota zijn overdag prima te doen alleen avonds is opletten vanwege dat politie in sommige wijken minder aanwezig is
 
Bedankt voor je bericht Tom. Ook als ik alleen ben is het veilig? Reis meestal solo?

En kun je ze daar ook simpel op straat oppikken? Of wel de clubs i
Ik reis ook altijd solo maar je moet wel zuid amerika met verstand reizen dan is prima te doen dus geen rugzak of dure telefoon mee nemen dus tweede telefoon en alleen contant geld mee dus (geen portemonee) dat verdelen goeie voorbereiding

Verder gebruikte website https://co.mileroticos.com/ voor prive ontvangst
Verder medellin en Bogota heb ik straat wel meegenomen maar wel alleen overdag

Maar eerlijk wel avontuur maar met juiste verstand goed te doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan