Geen ideeWeet er iemand wanneer Andra van schippersstraat 2 werkt? En ofdat ze er is of op reis is?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen ideeWeet er iemand wanneer Andra van schippersstraat 2 werkt? En ofdat ze er is of op reis is?
Ze is in verlof, komt pas terug in de loop van januari.Weet er iemand wanneer Andra van schippersstraat 2 werkt? En ofdat ze er is of op reis is?
Recent nog iets over geschrevenNet terug van Schipperskwartier, Alexia - zie recensie
Mijn oog viel, na mijn bezoek aan Alexia, zo rond de middag op een tamelijk jong meisje in vingerling 12/3. Ca 165 cm (zonder schoenen), heel blanke huid, bruin haar, bikini, mooi achterste. Ze wenkte me, maar had kruit al verschoten.
Iemand ervaring?
gevonden...
Onderwerp '(H)Elena, Antwerpen, Vingerlingstraat 14/2, nacht' https://www.girlsreview.nl/threads/h-elena-antwerpen-vingerlingstraat-14-2-nacht.40137/Wilde een review schrijven maar ben vergeten haar naam te vragen....
Ik heb dan moeite om terug te vinden wat haar naam zou kunnen zijn op deze site. Omdat ze al lang werkt , en voortdurend bezet is, kan ik me bijna niet voorstellen dat ze geen review zou hebben.
Ze staat in de avond/nacht op vingerling 14/2. Wat is haar artiesten naam?
In het echt heet ze Olga Leyers, denk ik.
(maar niet heus....)
Dabart slikt uw sperma welIemand een idee of en welke dame in het SKW sperma slikt?