Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet iemand of de dame van verversrui 26/3 Roemeense dame 1,50-1,60 slank zwart haar werkte altijd van vorige winter tot zomers in de avond van 21 uur tot 04 uur. Super mooie dame was haar vaste klant heb haar vanaf maandje september tot nu niet gezien is zij gestopt of van shift gewisseld

Weet iemand of de dame van verversrui 26/3 Roemeense dame 1,50-1,60 slank zwart haar werkte altijd van vorige winter tot zomers in de avond van 21 uur tot 04 uur. Super mooie dame was haar vaste klant heb haar vanaf maandje september tot nu niet gezien is zij gestopt of van shift gewisseld
Nooit om een naam gevraagd, als vaste klant zijnde?
Dat is altijd eerste wat ik doe.

Geen kritiek maar als je van vorige winter tot september vaste klant was heb je dan haar naam niet? Want 80% van de dames die daar werken voldoen aan die beschrijving Een naam zou handige zijn om je te helpen Of gewoon even aan haar collega's vragen op vvr 26

Geen kritiek maar als je van vorige winter tot september vaste klant was heb je dan haar naam niet? Want 80% van de dames die daar werken voldoen aan die beschrijving Een naam zou handige zijn om je te helpen Of gewoon even aan haar collega's vragen op vvr 26

Helemaal gelijk alleen was ik nooit scherp genoeg om dat te onthouden ze had in ieder geval vlinders op beide kuiten getatoeëerd woelse blik super dame altijd mooie lingeriesetjes aan. Misschien dat iemand weet wie ik bedoel
Nooit om een naam gevraagd, als vaste klant zijnde?
Dat is altijd eerste wat ik doe.
Niet scherp genoeg om het te onthouden maar kenmerk van haar woelse blik, vlinders getatoeëerd op beide kuiten misschien dat iemand weet wie ik bedoel. Ze stond er best wel lang dus misschien iemand die het weet

Terug
Bovenaan Onderaan