Fuckerdoub
Vaste klant
Zijn er al reviews van haar?Volgens mij gaat het om Jeannie of iets dergelijks. Ze is er altijd overdag, of ze ook in de avond werkt weet ik niet. Ik heb er geen ervaring mee wegens niet geïnteresseerd.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZijn er al reviews van haar?Volgens mij gaat het om Jeannie of iets dergelijks. Ze is er altijd overdag, of ze ook in de avond werkt weet ik niet. Ik heb er geen ervaring mee wegens niet geïnteresseerd.
Jaja, dat weet ik wel dat met ss Schipperstraat bedoeld wordt. Je zegt zelf dat ze voorheen in de Verversrui stond, wel Ariana voldoet aan je omschrijving en als ze van raam veranderd is, naar de Schipperstraat, stond ze voorheen in de Verversrui...Nee, , Ss is Schippersstraat , staat is avond naast Sonia geloof ik ook een blondje
Ik ben de naam van deze dame vergeten maar ze heeft een tijdje op de vvr 12 k6 gewerkt.Jaja, dat weet ik wel dat met ss Schipperstraat bedoeld wordt. Je zeg zelf dat ze voorheen in de Verversrui stond, wel Ariana voldoet aan je omschrijving en als ze van raam veranderd is, naar de Schipperstraat, stond ze voorheen in de Verversrui...
Het was maar een mogelijke optie, zoveel staan er nu ook niet met een geruit rokje en in de Verversrui kan ik er me van de laatste jaren geen andere voor de geest halen. Ben ook geen skw encyclopedie
Nee ik heb haar zelf nog niet bezocht. een kennis van mij wel maar die schtijft hier nooit. hij vertelde mij dat het wel redelijk was voor een nieuwe dame . ze was toendertijd pas een paar dagen aan het werk in antwerpen. dus toen dacht ikzelf ga over een tijdje haar weleens proberen want ze ziet er best wel heel lekker uit.Theo Heb je haar bezocht ,heb je goede recensies?
Hoe is de bezetting tegenwoordig op de zaterdagnacht ?
Een vraagje heren. Heeft iemand enig idee of onderstaande dame vandaag werkt?
Recensie - Isabella, Antwerpen, Schippersstraat 35/1
Vandaag bij Isabella geweest, geeft aan uit Spanje te komen en pas sinds 2 weken te werken in Antwerpen. Haar lichaam is fantastisch, vooral haar kont is erg strak en goed gevormd op haar slanke lichaam. Als persoon was ze een beetje afwachtend, maar wel super aardig. Pijpen was oké, niet...www.girlsreview.nl
Er stond gisteren in de dag wel een nieuwe op 22/2 maar was groterToevallig en linkje van en zekere Chloe ,want vind ze niet meteen ? ze bevind in schipperstraat (vermoed bij 22 ) ? (zwart brunetje met bril op ) rond de 1m 60 & 23 jaar
Die heb ik zaterdag ook gezien. Ik vond haar er wel goed uitzien.Er stond gisteren in de dag wel een nieuwe op 22/2 maar was groter
Nieuw denk ik
Iemand een idee wie dit was ?
Daar!Gisteren voor het eerst naar Schipperskwartier geweest. Was wel bevallen, naar Jiulia geweest, heeft een bijzondere kamer met van die theaterstoelen voor bed.
Mijn vraag aan jullie: waar zitten de mooiste kamers?
Schippersstraat 12 heeft ook hele mooie kamers, maar niet zo theatraal. Ook Verversrui 20 is een mooi pand, maar niet zo zeer voor de kamers, maar een statige trap, en mooie houtsnijwerk beelden en schilderijen.Daar!
Had t over nacht shift sorryEr stond gisteren in de dag wel een nieuwe op 22/2 maar was groter
Nieuw denk ik
Iemand een idee wie dit was ?
Hahahah...inderdaad je hebt een punt....beter als ze niet over de wandelaars hun uiterlijk gaan schrijven, zou schokkend zijn denk ik als we weten hoe ze echt over ons denken ipv van al het theater.....want super modellen zijn we geen van allen, verre van dat......anders hadden we wel een lekker wijf thuis zitten.Lekker belangrijk, laat gewoon iedereen in zijn of haar waarde, denk als de dames over ons uiterlijk zouden gaan schrijven het forum zou exploderen qua recensies. Laten wij nu hier recensies gaan schrijven over dames die we bezoeken ipv iedere x weer laten weten wie we niet bezoeken vanwege hun uiterlijk, omgekeerde wereld.
hihi.....Inderdaad, draait allemaal om de centjes.........lekker manNou als je veel geld hebt lukt dat ook wel
Klopt inderdaad, Schipperstraat 12 en Verversrui 13 zijn de mooiste kamers, daar is wat aandacht aan besteed.........heel anders dan die afwerkhokken met die houten bedjes van 140 cm breed......Schippersstraat 12 heeft ook hele mooie kamers, maar niet zo theatraal. Ook Verversrui 20 is een mooi pand, maar niet zo zeer voor de kamers, maar een statige trap, en mooie houtsnijwerk beelden en schilderijen.
Das zelfs nog breed vvr 2 en 12 zijn bedjes van 80 of 90 breedhihi.....Inderdaad, draait allemaal om de centjes.........lekker man
Klopt inderdaad, Schipperstraat 12 en Verversrui 13 zijn de mooiste kamers, daar is wat aandacht aan besteed.........heel anders dan die afwerkhokken met die houten bedjes van 140 cm breed......
Dan is Antwerpen maar klein bier tegenover Duisburg daar is het niets anders dan trappen en als ge ni goed oplet zit in een doolhof en loop je verlorenIn SS 38 moest ik eens 56 traptreden op om op een simpel kamertje te komen.
Klinkt leuk, zo'n doolhof. Moet ik toch eens heen dan.Dan is Antwerpen maar klein bier tegenover Duisburg daar is het niets anders dan trappen en als ge ni goed oplet zit in een doolhof en loop je verloren