Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Inflatie, veel mensen hebben minder geld of houden het in hun zak vanwege veranderende wereld, onzekerheid, daarnaast concurrentie prostititutie via internet, thuiswerk, internet sexdating etc etc.
Onzin! SKW zal NOOIT VERDWIJNEN. Er wordt al van na corona hier gezegd dat er weinig dit en weinig dat is , als ze niet genoeg zouden verdienen dan zouden ze al lang weg zijn ! Het zal wel wat minder zijn voor sommige, maar de toppers verdienen nog ZEER goed
 
Dat schrijf ik toch ook niet dummie? Alleen dat er overdag bezettingsgraad is van 25 a 30 % dames en weinig klanten en wat daar de vermoedelijke reden voor is. Net als in andere raambuurten etc. Begrijpend feitelijk lezen is ook lastig voor sommigen hier, omg. Iq hebben is ook niet voor iedereen weggelegd... sterkte man.
 
Laatst bewerkt:
Dat schrijf in toch ook niet niet dummie? Alleen dat er overdag bezettingsgraad is van 25 a 30 % dames en weinig klanten en wat daar de vermoedelijke reden voor is. Netcals in andere raambuurten etc. Begrijpend feitelijk lezen is ook lastig voor sommigen hier, omg. Iq hebben is ook niet voor iedereen...
je hebt het over begrijpend lezen maar als ik jouw bericht bekijk dan heb je nog veel werk om begrijpend te schrijven....
 
Precies maar dat leert hier een groepje steeds niet die zijn meer met de mannen hier bezig dan met de dames🙈
Ach weet je , op een weekdag om 4 uur 's ochtends lig ik als werkmens gewoon te slapen in mijn bed , om dezelfde dag te werken.
Ik heb dan niet de tijd om op zo'n tijdstip mensen op het internet uit te maken , maar misschien was je toen nog wakker door het groot aantal recensies die je nog moest lezen op je eigen site....
 
Terug
Bovenaan Onderaan